Sylvester & Maike, trainen voor t L1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Frannik

Sylvester & Maike, trainen voor t L1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 19:02

Vandaag ben ik Maike les gaan geven. Maike heeft een jaar geleden mijn oude pony gekocht. Het werd nu toch echt eens tijd voor wat goede foto's, dus daar heb ik werk van gemaakt.
Sylvester doet het onwijs goed. Maike en Sylvester starten in de E-B dressuur, ik schat dat ze rond de 20 wp zitten.. Maike is nu 11, ze wordt volgende week 12 jaar.
Sylvester doet het top, ik ben echt blij met de resultaten!
We zijn vooral aan het trainen voor het L1, aangezien Maike een overstap gaat maken deze zomer.
Ik weet dat ze met haar handen meer naar voren moet gaan zitten, en dat ze haar hakken meer uit moet gaan drukken, maar daar trainen we voor, dus ik denk dat dat allemaal wel goed komt:) Tijd zat, zullen we maar zeggen!

Ik weet dat Maike gympen aanheeft, graag geen commentaar daarop, aangezien zij een gekneusde enkel heeft en haar laarzen niet aankan.

lekker instappen met deken.
Afbeelding

een beetje doorvragen aan de binnenkant
Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto-66XMHLMS.jpg

een pasje middendraf, ze heeft hier goed haar kin omhoog! Hier mag ze meer haar hakken uitdrukken Lachen
Afbeelding

Bij A afwenden en recht naar C
Afbeelding

Knappe pony!
Afbeelding

een galopje
Afbeelding

nog even stappen tussendoor
Afbeelding

lekker drafje, achter mooi bij, de handen staan nu al iets beter, ze mag hier wederom haar hakken meer uitdrukken
Afbeelding

een pasje wijken! Ik vind dit echt top, aangezien Maike voor de 2e keer serieus wijkt, en het in het begin heel moeilijk vind. Nu is hij super in het lijf en stapt hij mooi over, netjes meid!
Afbeelding

ook hier weer top
Afbeelding

beetje creabea Knipoog, maar ook hier het beenwerk super
Afbeelding

Wederom goed, op de andere hand is hij net iets beter in de buiging en dergelijk, maar dit is zeker voldoende
Afbeelding

lichte schoudervoor op de middenlijn
Afbeelding

van hand veranderen
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RYFWBRQZ.jpg

middendraf op de diagonaal, ik ben onwijs blij met dit beeld! Syl is er goed bij achter, en gooit mooi met de benen voor! Hij mag van mij hier net ietsjes losser in de aanleuning blijven
Afbeelding

idem
Afbeelding

Ik denk dat Maike zelf wel reageert,
COmmentaar is natuurlijk welkom!
Ikzelf ben erg blij met dit beeld, het ziet er lekker en ontspannen uit en ik denk dat we nog heel ver kunnen komen met deze superleuke combinatie!

Frannik

Re: Sylvester & Maike, trainen voor t L1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 19:08

en een foto ter vergelijking is misschien ook wel leuk Knipoog HIer had Maike Sylvester ongeveer 5 maanden.
Afbeelding

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 19:14

Erg fijn dier om te zien lopen, word netjes gereden... blijf zelf mooi recht op zitten en niet naar je paard kijken, wijken geef ik een 9,9 !!! super..!!! prachtig beenwerk zo!!

Edit: Je beugels mogen wel een gaatje korter hoor Bloos ... je kunt je hakken niet eens uitdrukken haha.. Dromen

steeff2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 20:07

ik vind dit echt super knap van dit meisje, ziet er echt heel goed uit!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 20:11

ze doet haar tenen heel erg naar beneden, maar dat komt misschien ook wel door de gekneusde enkel, maar verder erg netjes

johanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 23:34

erg netjes.
maar je staat zo wat in die beugels op de tenen en hierdoor kan je je hakken niet eens uitdrukken.
dus beugels zekers een gaatje korter. als ze nu haar hakken zou uitdrukken zijn haar benen helemaal recht. succes verder.

Jamiechic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 18:50

wat heb jij een superstoere pony zeg!
Ik denk niet dat je beugels te lang zijn, maar dat je beenligging niet helemaal goed is.
Het wijken ziet er top uit! Echt heel erg knap. Als je het zo in het proefje doet, komt het wel goed
en die middendraf, toppie hoor
heel veel succes in het L1

chantal84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 18:54

Ziet er netjes uit hoor mooie combinatie

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 18:57

Ziet er netjes uit! Lachen Vind het ook een leuke combinatie.

_Sylvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 20:18

hee ja ik weet het ik doe mijn best mijn beugels moegen inderdaad korter ik ben vandaag op concours geweest 8e met 190 punten er zaten 24 mensen in mijn ring (mijn commedant las niet goed voor wel een beetje jammer hij deed het echt zuper!)

Frannik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-08 12:34

verder niemand Verdrietig

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 13:40

ziet er leuk uit, alleen de beugels zijn inderdaad veel te lang een gat of 2 zou ik wel aanraden, dan kun je je hakken ook wat meer uitdrukken Lachen
vind hem op foto 3 en 8 erg fijn ogen!
leuke combi

goed van je wedstrijd trouwens!

Frannik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-08 12:45

ik ben het niet helemaal eens met de theorie dat de beugels veel te lang zijn. We hebben een aantal keren met kortere beugels geprobeerd, waardoor Maike met haar knieën over de kniewrongen heenkomt, wat al helemaal niet fijn is. Misschien oogt het doordat ze gympen aanheeft. Ze trekt haar hakken wel op, maar ze kan zeker wel omlaag met haar voeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 12:51

Vind je een behoorlijk strenge hand hebben eerlijk gezegt. Op de foto van het 'doorvragen' zie ik geen vragen maar een hardhandiger iets. Verder leuk beessie om te zien Lachen

roancka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 16:31

Waaaw, ze past er echt super op!!!
Kei leuk om te zien!!!

_AJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 20:30

Sorry, ik was van plan om niks te zeggen over haar gympen.. maar vindt het eigenlijk toch net iets te gevaarlijk om er niks van te zeggen. Ik zie namelijk op verschillende foto's dat die voeten gevaarlijk ver in de beugels zitten. Ook vindt ik aangezien ze haar hakken niet kan uitdrukken dat der beugels net ietsjes te lang zijn, misschien komt dit door haar enkels, andere schoenen.. maarja...
Op zich vindt ik het er wel netjes uit zien (niemand kan perfedt rijden!).
Verder ben ik het met meerdere eens dat het een leuk beesje is! (En wat een bos met staart Vingers aflikken )