Sylvester doet het onwijs goed. Maike en Sylvester starten in de E-B dressuur, ik schat dat ze rond de 20 wp zitten.. Maike is nu 11, ze wordt volgende week 12 jaar.
Sylvester doet het top, ik ben echt blij met de resultaten!
We zijn vooral aan het trainen voor het L1, aangezien Maike een overstap gaat maken deze zomer.
Ik weet dat ze met haar handen meer naar voren moet gaan zitten, en dat ze haar hakken meer uit moet gaan drukken, maar daar trainen we voor, dus ik denk dat dat allemaal wel goed komt:) Tijd zat, zullen we maar zeggen!
Ik weet dat Maike gympen aanheeft, graag geen commentaar daarop, aangezien zij een gekneusde enkel heeft en haar laarzen niet aankan.
lekker instappen met deken.

een beetje doorvragen aan de binnenkant

http://www.mijnalbum.nl/Foto-66XMHLMS.jpg
een pasje middendraf, ze heeft hier goed haar kin omhoog! Hier mag ze meer haar hakken uitdrukken

Bij A afwenden en recht naar C

Knappe pony!

een galopje

nog even stappen tussendoor

lekker drafje, achter mooi bij, de handen staan nu al iets beter, ze mag hier wederom haar hakken meer uitdrukken

een pasje wijken! Ik vind dit echt top, aangezien Maike voor de 2e keer serieus wijkt, en het in het begin heel moeilijk vind. Nu is hij super in het lijf en stapt hij mooi over, netjes meid!

ook hier weer top

beetje creabea
, maar ook hier het beenwerk super
Wederom goed, op de andere hand is hij net iets beter in de buiging en dergelijk, maar dit is zeker voldoende

lichte schoudervoor op de middenlijn

van hand veranderen
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RYFWBRQZ.jpg
middendraf op de diagonaal, ik ben onwijs blij met dit beeld! Syl is er goed bij achter, en gooit mooi met de benen voor! Hij mag van mij hier net ietsjes losser in de aanleuning blijven

idem

Ik denk dat Maike zelf wel reageert,
COmmentaar is natuurlijk welkom!
Ikzelf ben erg blij met dit beeld, het ziet er lekker en ontspannen uit en ik denk dat we nog heel ver kunnen komen met deze superleuke combinatie!
... je kunt je hakken niet eens uitdrukken haha..

)