belbellie schreef:jazz, mooie paardjes moeilijk karakter..maar wel hele goeie!! veel succes verder en het ziet er netjes uit
Dankje
Klopt, ze is soms echt een draakje! Het heeft ook heel wat geduld en tijd gekost om haar zo te krijgen... Oudere foto's staan wel in m'n profiel!
egnie schreef:Zo vanaf de foto oogt het allemaal wat lang... Daarmee bedoel ik dat het paard een beetje uitelkaar loopt. Probeer haar iets ronder te rijden/houden. Ik las al dat ze moeilijk is met rijden, misschien dat ze daarom op deze lengte loopt? Ik denk echter dat wanneer ze voor wat meer erdoor is het al heel anders toont. Capaciteit heeft ze namelijk in mijn ogen zeer zeker....
Succes bij Laurens!
Dankje, ik weet ook dat ze super kan lopen, alleen is het ontzettend moeilijk om dat eruit te krijgen. Klopt dat ze wat lang wordt, maar ik wil ook juist wat lengte in d'r hals houden, anders wordt ze heel kort van voor. Achter mag er nog wat meer onder. Normaal rijd ik ook meer overgangen enzo, maar als er foto's gemaakt wordt is dat wat lastig. We gaan onze best doen bij Laurens! LEkker ervaring opdoen!
Jojet schreef:Mooi paard heb je, leuke combinatie zijn jullie.
Je schouders mogen nog ietsje naar achteren. Niet te veel achterover zitten, het is alsof je je paard naar voren moet duwen op die manier. Ze loopt af en toe net iets te diep. Met de galop wel lekker net het neusje eruit, mag iets nageeflijker. Ze heeft wel de hele tijd haar mond open volgens mij, doet ze dat altijd??
Dankjewel! Klopt dat mijn schouders naar achteren moeten, daar wordt in m'n lessen genoeg op gehamerd! Galop was ze niet zo heel fijn, beetje spannend weer buiten! Meestal heeft ze haar mond open, want het staat mevrouw niet zo aan dat ze moet luisteren
Kir_Ples schreef:Ik vind het er niet verkeerd uit zien.
Hij mag iets nageeflijker en iets meer gedragen.
Dankje! Ja daar zijn we ook hard mee bezig! Maar als ze aan het werk moet doet ze er alles aan om er onderuit te komen!