Velen vroegen zich af hoe het nu met hem is, nou ik kan gelukkig mededelen dat het super met hem gaat!
Hij begint weer op het oude niveau te komen en ik heb hem eindelijk verkeersmak.
Daar zondag 3 februari gebruik van gemaakt en lekker samen op weg naar Patty(Pattypaard).
Het was carnaval en we moesten langs de carnavalswagen, en dappere pony dat het was liep hij er zo langs
Alleen bij een drempel ging het even mis, hij was al gespannen omdat hij het toch nog wat engetjes vond en we moesten dus van de drempel af en de hond die Patty bij zich had die kwam toen vlak langs Marcus af en daar schrok die van begon hij wat te springen en ben er maar afgesprongen/afgeslingerd voor ik echt zou vallen(Want anders was ik waarschijnlijk op m'n koppie gevallen). Maar niks gebeurt dus gelukkig. Weer opgestegen en doorgereden.
Daargekomen hebben we nog even in de wei wat dressuur gereden en Patty heeft daar wat foto's van gemaakt, Bedankt Pat!!

Bedenk wel dat we eerst een hele tijd niet hebben kunnen rijden vanwege mijn blessure en daarna een te natte bak, daarna toen ik hem verkeersmak had alleen maar stukjes buiten gereden en verder was het gewoon wat stapoefeningetjes in de bak.
Dus de oefeningen zijn er een beetje uit, we doen het dus even rustig aan en de oefeningen zijn dan vaak ook niet helemaal afgewerkt.
01.
Net aangekomen even ernaast op de foto02.
idem03.
crea Patty04.
Rustig drafje05.
Travers, stelling kwijt..06.
weer verderkarren07.
jaja, trek me maar uit het zadel 
08.
weer stukje travers, stelling is hij echt kwijt..
maar we oefenen verder09.
stukje doorzitten10.
idem11.
En na afloop even rusten in het stalletje, wachten op de terugreis12.

Even laten zien dat we travers ook wel met de goede stelling konden maar door het weinige trainen en vele gebeurtenissen beetje weggevallen. (Je moet wel even door het hoge gras heenkijken
)http://www.mijnalbum.nl/Foto=NSX4UIHY
Tips zijn altijd welkom, maar wel onderbouwd(vertellen HOE je iets kunt verbeteren) en niet steeds herhalen AUB.
Ben allang blij dat Marcus weer op niveau begint te komen(Hij heeft tijdens zijn {illegale
} verblijf in Belgie ook veel als beginnerspony gewerkt)
! loopt mooi ontspannen en op je travers moet je gewoon even oefenen 
.
Ja, die drempel-actie heeft-ie gewoon gekopieert van Dino haha, terwijl hij er toen helemaal niet bij was maarja