Een verkorte versie van deze pech:
Al vanaf oktober heeft Ultra stilgestaan vanwege een hoefzweer en allerlei andere problemen die daaruit voort vloeiden. Na een hoop geprobeert te hebben (van tandarts, hoefsmid, zadelmaker tot fysiotherapeut) en dit maar niet beter ging. Is Ultra in januari opgenomen in de kliniek. Gek genoeg hebben ze daar helemaal niets kunnen vinden. We brachten een naar ons idee kreupel paard heen en we hebben een paar dagen later na allerlei (bloed/kreupelheids)onderzoeken een gezond paard weer mee naar huis kunnen nemen.
Omdat ik na elke keer trainen ik aan mijn moeder vraag en hoe lijkt het nu? En is het weer net als voor die tijd? Heeft mama vandaag de camera maar mee naar les genomen en heel wat "confronterende" filmpjes en foto's gemaakt. Toch wil ik een aantal graag op bokt zetten, omdat ik hoop op goed(= leerzaam) commentaar.
De foto's zijn wat door elkaar genomen. De filmpjes krijg ik nog niet geupload dus misschien komen die nog
(ben ook zo'n kneus hierin!
) Nog even kort over Ultra:
Ultra is een zevenjarige elite merrie van de hengst Olivi. Ik heb haar nu net iets meer als een jaar. Eind februari gaan we ook weer starten en dan in het M1.
1:

2:

3:

4:

5:

6: Lekker warm ingepakt

Zoals te zien is heb ik er nogal moeite mee om haar op lengte te houden en dat ze niet achter de loodlijn komt en te diep duikt. Dus als iemand hier tips voor heeft, alleen maar welkom! En natuurlijk geld dat voor elk ander commentaar!