lovelucky schreef:Ziet er netjes uit! Behalve dan dat meegeven, maar zoals tantjeh zegt, lijkt me dat op deze hoogte nog geen probleem. En op de foto's lijkt je haffie er ook geen last van te hebben."
één tip wil ik je wel nog geven, probeer goed voor je uit te kijken. Kies voordat je op de hindernis af rijdt een "punt" RECHT achter het midden van de hindernis, zoals een boom of een (hoge) paal van de bakrand, zodat je daar naar kan kijken en zorg dat je daar bij zowel het aanrijden als tijdens de sprong zelf naar blijft kijken. Dat heeft mij tenminste altijd geholpen. Als je wil oefenen met je handen naar voren te doen, kan je het denk ik het beste gewoon eerst heel "extreem" doen. Dus dat je echt van te voren gaat nadenken van "Ik ga NU mijn handen naar voren doen".
Succes ermee!
Dat is inderdaad ook zo, ik moet meer naar voren kijken, als ik al meer naar voren kijk dan gaan mijn handen automatisch meer naar voren.
Ik ben iemand die 1x in het jaar springt, het was ook niet echt serieus, ik vind het wel leuk om te doen en krijg ook graag commentaar over hoe ik het beter kan doen. Nuttig commentaar heb ik graag, maar niet zo van; wat trek je een dom gezicht.