Verder vind ik hem deze week behoorlijk gevoelig in de mond (tanden zijn nog maar nagekeken dus dat zal het wel niet zijn) hij is de voorbije twee maanden wel op een dikker mss iets zachter bitje gereden dus daar kan het wel aan liggen.
Hier de foto's. Een beetje geselecteerd, want het waren er veel en er zaten er ook veel mindere tussen. Vooral veel in stap gewerkt.
*Mooi stapje

*Vond ik een mooie foto

*Mooie draf, binnenteugel nageven. (mijn been mag wel naar achter, zich hier verschrikkelijk)

*Weer een nette stap

raf, ietsje lager instellen
*Van vanachteren

rafje op de andere hand (zn moeilijke kant)

*Galopje wat goed ging, ik zit bewust in verlichte zit dus val niet naar voren ofzo en ik moet op het laatst flink aansporen, zijn conditie en de mijne zijn niet meer wat het geweest is

Verder was hij op het laatst ook netjes door te zitten wat betekent dat hij bij momenten zn rug netjes loslaat en draagt
wat een paar maand terug nog in de verste verte niet te bekennen was. Dus daar ben ik wel blij om.
Op bepaalde foto's wordt hij wat lang, op andere is hij dan weer mooi verzameld, maar dat komt wel in orde hé, naarmate je weer wat meer gaat werken met Oth. Othello is echt een knap paard, die nog leuk kan lopen ook.