Ohja hij rent wel steeds onder me uit enzo maar het gaat al een stuk beter (: Ik heb trouwens een nieuw hoofdstel! (:
Hier wat foto's van de les, ze staan niet op volgorde:

Commentaar mag natuurlijk.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik vind het ook jammer dat hij wat nukking en tegen jou gericht boos kijkt (oren zijn allemaal gespannen achteruit).
.
Nienkeee_ schreef:Bedankt!
Het zadel ligt niet helemaal lekker, dus ik rij toch liever met bontje.
Wat betreft de achterhand, dat klopt helemaal, maar dat zal nog wel even duren voordat dat daadwerkelijk allemaal gaat werken, omdat ik nu vooral eerst aan de ontspanning en houding moet gaan werken.
Sun kijkt niet echt boos, dat is zijn concentratieblik![]()
En dat hoofdstel heb ik zelf gekocht ja (: Bedankt =P

CrazyCat schreef:Sorry maar dit zijn echt geconcentreerde oren zo te zien hoor "Focussed".
Anders zou je nog een hoop andere lichaamstaal zien. Sommige paarden doen dit echt zo als ze iets moeilijk vinden, inclusief mijn merrie.
En als die pissed is heb je het echt wel door hoor en liggen die oren ook echt veel platter.

(is misschien wel een gewoonte in NL maar hier in BE niet)

Leentje_ schreef:Ziet er leuk uit, komt vanzelf in orde met de achterhand
alleen lijkt je bontje me wat te groot
is dat zadel van jou of van de manege?
vind het overigens wel vreemd om een eigen hoofdstel te hebben voor manege pony's had dat nog nooit gehoord(is misschien wel een gewoonte in NL maar hier in BE niet)

Nienkeee_ schreef:Ik heb een eigen hoofdstel omdat ik het gewoon mooi/leuk vind (: En Sunnetje heeft er geen last van, anders had ik wel met manegehoofdstel gereden.
Zadel past wel met bontje eronder, laat dat even duidelijk zijn. Hier ga ik ook niet verder over in omdat ik dat al gezegd heb (ben niet boos hoor =P) Als ik er niet op rij heeft hij ook extra un deken eronder zitten dus dan past het zadel ook.
Stoelzit heb ik inderdaad, daar ben ik ook mee bezig. En in de rechterhand ben ik wat sterker als links, ook daar wordt aan gewerkt (:
Ik rij op manege Beekshof.

Nienkeee_ schreef:Bedankt!
@ uukjee_lover; Alles is van mij behalve het zadel (:
@ 33Bonita33; Ik zou het zelf echt wel merken als hij er echt last van zou hebben. Nog een keer, hij concentreert zich, als hij last had van het zadel zou hij niet zo reageren, hij heeft een keer een zadel op gehad wat niet pastte en dat heb ik gemerkt. Maar verder toch bedankt (: