bij ons op de manege is een nieuw paard gekomen. Een ontzettend leuk dier dat in het begin nogal schrikachtig was. Ik ben tot nu toe de enige in de les die erop gereden heeft en ik denk dat ik er voorlopig ook nog wel even op blijf
Nou loopt ze op zich lekker voorwaarts op je been en heeft ze een mooie gevoelige mond en in principe lukt het me aardig om haar lekker over de rug, ontspannen aan de teugel te laten lopen. Nou is ze alleen niet recht te richten, terwijl ze beide kanten op erg goed kan buigen. Ze blijft in het rechtuit gaan keurig op 2 teugels, maar slingert alsof ze dronken is (met name met de achterhand). En aangezien ik rechtrichten toch erg belangrijk vind, wil ik graag wat tips om haar recht tussen mijn 2 benen en 2 teugels te krijgen, want mijn middenlijn is alles behalve een rechte lijn... Bedenk alleen wel dat ik haar maar 1 keer per week rijd en het een manegepaard is, dus echt gericht trainen is helaas niet mogelijk. Maar gewoon wat tips om haar voor mezelf beter recht te kunnen richten. Dus graag zowel rijtechtnische tips als oefeningen.Alvast bedankt!