We liepen deze merrie bij toeval tegen het lijf en zo heb ik weer wat jongs om handen. Het is een 3,5 jarige merrie van Rousseau x Uniform x Cartoonist. Ze is pas een maandje onder het zadel, en ik geloof dat ze alleen maar voorwaarts gereden is (wat uiteraard super is!), maar aanleuning kende ze nog niet echt, terwijl ze dit wel erg makkelijk opppakt. Ze is nu nog wat iel en mist spek en spieren, maar dat hoop ik er natuurlijk bij te voeren en aan te rijden. We zijn nu trouwens gewoon bezig met de basisdingetjes, overgangen etc., de rest komt vanzelf.De foto's van binnen zijn helaas niet echt speciaal geworden, want binnen foto's knippen lukt nog niet echt, echt jammer! Ik heb nl. wel een SLR, misschien als iemand daarover nog tips heeft? (graag via PM i.v.m. HAW topic)
Overigens heb ik haar gekocht, om haar door te rijden en klaar te maken voor wedstrijden, maar ik denk niet dat ik erzelf mee aan start verschijn (eigenlijk wel zonde) ik heb er al 4 die mee gaan. Ze zal dan ook over een tijdje waarschijnlijk weer te koop komen te staan.
stappen

beetje spanning

al beter

beetje wazig, maar ze loopt vrij netjes

halthouden, heel netjes, ze blijft steeds beter staan

ohja en ze liep ook al braaf over de balkjes

Overigens staat ze pas sinds woensdag bij mij op stal, dit is dan ook pas de 5e x dat ik erop rij

Tis een mooie merrie tot zover ik kan zien 

donker vos?