Mijn vriend wilde wel even wat fotootjes van Sterion en mij klikken
Ik had al een paar dagen niet gereden in verband met het slechte weer, dus we hebben niet heel intensief gereden, meer loswerken enz. Op het begin was hij hierom ook wat stug, niet willen loslaten.
Hij was vandaag wel wat heet, maar daar wordt zijn benenwerk alleen maar beter van, zegt mijn instructeur altijd
Nog wat achtergrond informatie:
Over zijn verleden weet ik niks, maar wat we vrijwel zeker weten is dat hij voor het rennen/draven gefokt is (Dit zie je erg goed terug in het weiland!)
Twee jaar geleden zat er nog geen galopknop op, draven bestond alleen uit keihard de bak rond, de ontspanning was dus ver te zoeken.
Eigen punten:
-Mijn rechterbeen nog altijd!
Af en toe veeel te ver naar achteren-Voor me uit kijken
-In draf en vooral galop niet voorover duiken
Kwaliteit van de foto's zijn behoorlijk achteruit gegaan. Ook zitten er wat stills uit filmpjes bij.
1)Instappen

2)

3)

4)

5)Daar gaat mijn been, vooral een probleem als we op de rechterhand rijden. Wanneer Sterion wat vast zit, gooit hij me wat op links, dit zal er ook wel mee te maken hebben.

6)

7)

8)

9)Achterover!

10)

11)Voor anderhalf jaar terug kon Sterion absoluut niet normaal galopperen, met deze foto ben ik dus erg blij! Minder blij ben ik met mezelf, haha. Achterover zitten en benen lang maken, dit zijn we ook al veel aan het oefenen in de les, maarja.. erg moeilijk

12)Lekkere foto, goede houding

13)Lekker uitstappen

14) En een foto voor de vergelijking, 2 jaar geleden.
http://img181.imageshack.us/img181/3830 ... 002db7.jpg
Commentaar is welkom!
Houd het wel netjes, we barsten natuurlijk niet van het zelfvertrouwen.