Balkjes overwonnen,

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mieke_Cunna

Balkjes overwonnen,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 18:52

Door me met natural horsemanship bezig te houden en 3x per week grondwerk te doen heeft ze vandaag 2 balkjes overwonnen. Uit vrije wil want ze moet niks, ze liep gewoon los achter me aan en we waren ongeveer 10minuten bezig. Ik zie ons in de toekomst echt bitloos en boomloos, wat er vandaag is gebeurt heeft voor mij de sluis alleen maar meer open gegooid. Ze is nog jong, en onvoorspelbaar soms ze vind het spelen met mij leuk. Ik kan echt uuuuuurennnn hierover kwebbelen maar daar worden jullie niet wijzer van. Zie hieronder 2 filmpjes Haha!

http://s149.photobucket.com/albums/s59/Mieke_Cunna/?action=view&current=S5001636.flv
De eerste keer over de 2 balkjes stappen.

http://s149.photobucket.com/albums/s59/Mieke_Cunna/?action=view&current=S5001637.flv
Eerste balkje stap, daarna ging ik rennen en draafde cunna aan over het tweede balkje Go jij! Go jij!

Ik ben trots! Wat vinden jullie hier van?

DolceGabbana

Re: Balkjes overwonnen,

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 18:55

Leuke fjord, jammer dat de filmpjes wat schokkerig zijn.. en ik zie je in de toekomst bit en boomloos rijden met je fjord!! Haha!
Ga zo door.

Xx

PenP

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 18:56

Ziet er leuk uit. Volgens mij hebben jullie veel plezier samen. Misschien kun je volgende keer iemand anders vragen te filmen dan is het misschien is duidelijker.

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 19:01

Bedankt! sanne, ik moest filmen en contact houden met Cunna ze is niet de makkelijkste ik hoef maar 1 sec niet bij haar te zijn en ze gaat haar eigen weg.
Zal het proberen PenP.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 11:35

Ik meld me vrijwillig aan om te filmen.. Wat ziet het er leuk en bovenal gezellig uit.. Kus