ik ben miranda ik weet niet of het hier goed staat maargoed.
ik zit aardig in de knoop met bitten!
mijn pony houd er nogal van om bitten vast te pakken en dan ook niet zo zuinig + hangen
zodra ik hem dan lekker naar benee heb gereden en hij doet het opzich wel lekker schiet die ineens omhoog met ze hoofd en kan ik zo ongeveer opnieuw beginnen.
ik heb nu verschillende bitten gebruikt maar niks is een vol succes..
mijn pony is nu 5 jaar bijna 6 en heb hem nu bijna 2 jaar.
eerst reed ik gewoon met een KK Conrad ultra aurigan
gewoon water trens met zo'n bol stukje.. maar daar ging die ook vervelend mee doen
toen ging ik over naar een andere watertrens Dr. Bristol rvs met zo'n plat stukje ertussen.
ging prima een paar maanden lang meegereden maar ging daar ook echt vervelend meedoen.
Hij wou maar niet los laten en zat erg te hangen en daardoor kreeg ik nog eens last van me rug.
ik ging over naar een ''appelbitje'' ging prima liet heerlijk los en hangde niet.
toch ging ik verder uitproberen omdat als ik altijd met een appelbitje zou rijden kon ik om de maand
een nieuwe kopen het is natuurlijk niet stevig matriaal.
ik zo hier en daar wat tips gekregen.. en kocht ik een normale bustrens (D-trens) enkel gebroken
nou na een tijdje kon die opzich wel loslaten maar bleef wel hangen dus ook geen succes.
toen ging ik een KK correctie bit gebruiken, ging opzich goed maar daar mag je niet mee starten dus
om daar nou mee te gaan rijden lijkt me ook niet handig.
heeft er mischien iemand hier ervaring mee en zou tips kunnen geven wat ik eventueel zou kunnen proberen
ik kan natuurlijk wel elk bit gaan kopen maar dan is het einde zoek.
hij heeft gelukkig geen last van de rug of dergelijke.
x miranda