na 3 maanden eindelijk weer rijd-foto's,
na anderhalve maand stappen, voelen en rust houden en speciaal beslag..
bij bonny is 3 maanden terug hoefkatrol kleine 3 geconstateerd,
ook had ze haar sesambeenband verrekt.
al met al een vervelende periode, we waren net M gestart tussen de paarden het ging best fijn!
nu na de blessure ben ik nog steeds aan het revalideren, zit er nu zo'n week of 6 weer op,
heb hulp van iemand die mij helpt in balans te rijden en mn pony heel goed in de gaten houd hoe ze reageert
en hoe ze loopt. ze is nog onregelmatig af en toe en dan doen we meteen een stap terug.
ook word ze gemasseerd, ik ben gewoon een nieuwe weg met haar ingeslagen,
op een heel ontspannen manier rijden en zoveel mogelijk bereiken met zo weinig mogelijk hulpen.
ik wil altijd graag te veel
onbewust als ze fijn aanvoelt en moet daar mee oppassen.net als vandaag was ze op de linkervolte wat onregelmatig op rechtsvoor (HET been) maar ik moet er vooral op letten
haar goed vw te houden en op eigen benen dan is het weer goed. het is dus niet kreupel hoor.
we zijn gewoon heel bewust bezig, ik vind zelf dat mn houding al erg verbeterd is.
(toch Mera?
) ik hoop dat we weer lekker aan de slag kunnen en eind april weer op concour kunnen(hebben we toch iets om weer naar uit te kijken)!
de foto's zijn soms best op een slecht moment gemaakt want ze had vandaag een heel fijn achterbeen
rot camera's ook! om dat mooie moment vast te leggen!
nou enjoy!

fijn moment beetje slechte foto

stappen mooi ruim laten worden niet tegenhouden

hier mag ik meer mn handen dragen maar de nageeflijkheid is niet afgedwongen
ze loopt gewoon heerlijk ZELF

jemig... ik zit recht

binnenhand vooral geven en opzij

galop, naar voren rijden en zitten!

en we eindigen met een bergop foto. dit deed ze helemaal zelf,
ik zat gewoon.
heerlijk op zo'n manier (leren) rijden!
een vergelijk foto van voor het getob met bonny

ik druk mn handen neer val voorover en rijd van voor naar achter.
bedankt mera! hopelijk komen we weer helemaal terug op niveau op een gezonde manier!
!!
ziet dr supper uit.

soms doe k gewoon grappele naar wat ik nodig heb en kan t zijn dat ik 4 verschillende kleuren bescherming op mn paard heb + een 5e kleur voor te dekje