heb een haffie met een heleeee licht vorm van spierziekte..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nickss19

heb een haffie met een heleeee licht vorm van spierziekte..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 20:52

Ik heb een haflinger merrie ze is harstikke lief enzo maar ze heeft een hele lichte vorm van spierziekte da wilt dus zeggen.Ze met der achterbenen tegen elkaar slaat het is niet enstige
Ze helemaal goed gekeurd door dierenarts die,heeft gezegt dat ze geschikt is voor recatierijden.
Nu komt het heleverhaal dus waarover gaat mensen die haar zien zeggen ,oo mooie haflinger heb je maar ze loopt zo raar ik leg het gewoon wat ze heeft.Staan ze me raar aan te kijken of gek ben die zo haflinger die zo loopt heb iets van ja ,het is hele lieve haflinger kan alles mee doen wat ik wil maakt niet uit. Het is niet zo gewellidig springer of dressuurpaard, maar ik kan heerlijke mee rijden in het bos . Laast was ik op vakantie met haar. Ik stond toen op een manege voor 2 weken er waren mensen die mijn paard en mij gewoon als stuk vuil zagen liggen.omdat ze zagen me paard niet normaal liep terwijl ze gewoon liep.Toen had iets van Wat slaat op om iemand en zijn paard te nergeren??? ik snap zulke mensen niet.ik rij gewoon mee in bak daar, kwamen ze expers kijken hoe ik rij en hoe zij liep om mij te pesten. Ik rij gewoon lekker verder of niemand stond ik hoorde gewoon op achtergrond die loopt slecht en raar zij rijdt heel slecht..emzo, echt van misselijke opmerkingen maken.. ik vondt echt niet meer leuk ,opmonent had iets van Ja klest maar lekker dat jullie paarden zo Lomp en schijnhellig zijn. Kan mij nicks schele .Maar ga niet over iemand andermans paard staan te klesten..
Laatst bijgewerkt door Scum op 01-02-08 08:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tekst aangepast

ShauniBef

Re: heb een haffie met een heleeee licht vorm van spierziekte..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 20:53

je hebt gelijk,. Bijna alle mensen gaan al oordelen voordat ze het écht verhaal weten.
Mijn pony is vroeger mishandelt met springen. Hij vind het dus het ene moment super eng, en de andere dag springt hij zo 13O.
En dan gaan alle mensen zeuren he, alleen als hij er al naar KIJKT.
Die mensen zijn zo dom. Hun hebben allemaal een 'perfect' paard. zoals hun dat noemen. en dan zeg ik een perfect paard bestaat niet

Pheyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 14:48

meiden je moet er gewoon boven staan hoe moeilijk die opmerkingen soms ook zijn... maar jullie weten het verhaal achter het paard en het is toch geweldig wat jullie nog met het paard kunnen en er van genieten Haha! Die mensen die van die misselijkmakende opmerkingen maken zijn gewoon onwijs dom en ik zou er niet eens mee om WILLEN gaan Knipoog en wat shauni zegt een perfect paard bestaat niet

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 23:49

Meid. Zulke luitjes hebben geen leven totdat ze misschien eens gaan beseffen wat ze aanrichten. Ze staan per slot een ziek paard belachelijk te maken met de ruiter erbij. Verschrikkelijke zulke lui. Sta er gewoon boven en negeer ze geheel. Vraag anders beleefd (hou de eer aan jezelf) of ze weg willen gaan.

nickss19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 17:46

Idd dat is ook zo een perfect paard bestaat idd niet
als je gewoon zegt van wat ze heeft staan ze je raar aan het kijken of je gek bent. ik ga ook niet zulke lui om heb iets barst maar.. ben wel blij dat nog mensen die gewoon posetief mee om gaan en zeggen oo je hebt leuk paardtje is ze harstikke lief en leuk heb iets kijk nou hier aan voorbleed ga niet als een schijnhellig betere ruiter oordelen over een paard. zou ik denk der over.

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 18:18

Waar slaat dat toch op? Je kan van je paard houden en als ie geen pijn heeft en je er vn alles mee kan doen laat ze maar kletsen hoor!

MaanNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 18:21

gewoon laten kletsen
ze weten tog niet waar ze het over hebben!

nickss19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-08 17:48

jullie hebben ook gelijk waarom zou je niet van een paard of pony kunnen die iets mekaart wat verder geen problemen geef of wat.
ik laat ze ook klesten ze zaken maar de ...heen die lui de denken dat ze een beter paard hebben dan een ander..