Eigen commentaar:
- handen rechtop
- teugels veeel strakker
We hebben ook gestapt maar daar geen foto's van

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.
Ik ben blij met commentaar maar hou het wel netjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De commentaar geef je zelf al. marieltje schreef:Je teugels hoeven niet strak, maar je moet contact houden met de mond van je pony.
Zoraphier schreef:Heeeeey Renal
Aaah wat doet ze het goed
Echt leuk dat je nu zoveel kunt draven, ziet er echt al netjes uit hoor!
Je moet haar neusriem alleen wel recht doen he
Alleen hij schuift steeds weer terug
marieltje schreef:Je teugels hoeven niet strak, maar je moet contact houden met de mond van je pony.
Wendy schreef:marieltje schreef:Je teugels hoeven niet strak, maar je moet contact houden met de mond van je pony.
Inderdaad. Voor je pony waarschijnlijk ook wel zo prettig, want nu lijkt ze echt te zoeken naar contact met die verschillende hoofdhoudingen.
Het lijkt alsof je door het zadel een beetje in een stoelzit komt te zitten?
Leuke pony, lekker wollig
speedy_cindy schreef:Wendy schreef:
Inderdaad. Voor je pony waarschijnlijk ook wel zo prettig, want nu lijkt ze echt te zoeken naar contact met die verschillende hoofdhoudingen.
Het lijkt alsof je door het zadel een beetje in een stoelzit komt te zitten?
Leuke pony, lekker wollig
Zou kunnen maar moet ik dan de beugels wat langer doen? Of moet ik anders zitten oid?
Wendy schreef:Je zou het met een gaatje langer kunnen proberen, maar het kan ook gewoon door het zadel zelf komen. Dan zit de beugelophanging te ver naar voren.
echt mijn type pony
indd de teugels, maar zo storend vind ik het niet, vind jullie echt leuk samen!
GinnyBanshee schreef:wat een super leuke haflinger, en dat wit op haar kop maakt haar helemaal schatigecht mijn type pony
![]()
misschien kan je haar ietjes meer voorwaarts rijden, dan gaat ze vanzelf wat meer zakken,maar het ziet er wel lekker ontspannen uit
oh ja gave dekje!