Gemini voor de 6e keer onder het zadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Arabian_Girl

Gemini voor de 6e keer onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 18:10

Gemini wordt nu bereden door xlienepienx. Vandaag was de 6e keer dat ze erop ging.
Hij was vandaag nogal schrikkerig. Had hem eerst kort vast en liep er naast.Maar toen sprong hij continu weg. Dus aan de longe gedaan.En toen ging het beter. Hij sprong nog wel af en toe weg, Maar hij komt nu terug op haar zit en als ze HOOOOO roept Ja hoef aan de longe hem niet bij te houden. Hij stopt na een paar gallop sprongen weer en stapt dan verder. Gaat dus al wat beter.
Hopen dat het weer morgen mee zit Tong uitsteken Dan mag hij morgen weer.

Hebben alleen foto's van de stap.Hebben vandaag niet gedraafd. Omdat hij al steeds wegsprong in de gallop. Hij was nogal gespannen ook omdat er mensen achter de heg steeds bezig waren.

#1 Afbeelding

#2 Afbeelding

#3 Afbeelding

#4 Afbeelding

#5 Afbeelding

#6 Afbeelding

#7 Afbeelding

#8 Afbeelding

#9 Afbeelding

Dit waren ze weer. De rest was niet goed gelukt

Martje80

Re: Gemini voor de 6e keer onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 18:29

hey anouk, leuk beessie! is dat mijn zadel?? haha

nicole_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 18:33

leuke pony!

het meisje wat er op rijd moet haar handen wat meer dragen,
rechtop houden en voor haar uit.
Verder hakken uitdrukken!

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 18:35

Daar hebben we Gemini en Joline weer Haha! Ziet er beter uit als de vorige keer! Alleen ik zou als ik jou was jo, wel proberen om wat meer contact met z'n mond te krijgen. Teugels hangen op erg veel foto's nogal slap Knipoog
Nog succes ermee verder!

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 18:56

karev schreef:
hey anouk, leuk beessie! is dat mijn zadel?? haha

thnx Haha! , hahaha nee is niet jouw zadel Tong uitsteken dit is zo'n hele oud model wintec.
Ga die van jou van de week even passen op soraya Ja die heeft nu een veelz maar vind dressuur toch fijner.

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:38

Julia_14 schreef:
Daar hebben we Gemini en Joline weer Haha! Ziet er beter uit als de vorige keer! Alleen ik zou als ik jou was jo, wel proberen om wat meer contact met z'n mond te krijgen. Teugels hangen op erg veel foto's nogal slap Knipoog
Nog succes ermee verder!

Dat was de bedoeling ook hoor. Hij was nogal schrikkerig vandaag en een beetje moeilijk, dus wilde we vandaag even niets extra's doen. Heb in principe alleen rondgestapt. Zodra hij echt ontspant zullen we meer met sturen e.d. bezig gaan zijn, maar daarvoor moet ook even een stukje afgezet worden.

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:39

nicole_x schreef:
leuke pony!

het meisje wat er op rijd moet haar handen wat meer dragen,
rechtop houden en voor haar uit.
Verder hakken uitdrukken!

Weet dat ik mijn handen hier niet draag, maar zoals ik hiervoor al zei, vandaag eigenlijk alleen maar
rondjes gestapt. Zodra de teugels op maat gaan, zal ik zeker ook mijn handen meer dragen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:40

ben je niet bang, aangezien je zegt dat die steeds wegschiet dat die uitglijd op de natte wei?
is er geen bak in de buurt?

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 19:42

hoop dat het morgen droog is.Ga dan even een stukje afzetten. Dan kan hij ook niet ver weg mocht hij schrikken.Al vang hij het zelf erg netjes op.Hij gaat echt goed op jou reageren vind ik. Ja

er is geen bak in de buurt..is 20 min stappen en onder een viaduct door. Maar de wei is niet erg nat hoor.die stuk wei ligt hoger dus niet zo glad

Marielle82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:43

Ziet er idd nog wel gespannen uit, goed dat je daarom ook niet meer hebt gedaan dan alleen stappen, anders wordt de spanning alleen maar groter.
Het meisje dat erop zit kan haar handen volgende keer beter wat mee gaan dragen, en meer contact met de mond maken. (kan het paardje er alvast aan wennen, ondanks de spanning) Knipoog

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:43

We zijn ons ervan bewust dat het niet ideaal is, in de weide te rijden. Dat stuk waar wij rijden is niet echt nat eigenlijk. OMdat dat stuk wat hoger ligt dan de rest van de weide.
Maar nu is het niet zo dat hij uitglijd hoor. Hij heeft al flink gek gedaan, ook alleen aan de longe, en is geen 1x onderuit gegaan. Een bak in de buurt is er gewoon niet

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:44

marieltje schreef:
Ziet er idd nog wel gespannen uit, goed dat je daarom ook niet meer hebt gedaan dan alleen stappen, anders wordt de spanning alleen maar groter.
Het meisje dat erop zit kan haar handen volgende keer beter wat mee gaan dragen, en meer contact met de mond maken. (kan het paardje er alvast aan wennen, ondanks de spanning) Knipoog

Wat betreft mijn handen wat meer dragen en contact met de mond ben ik inderdaad wel eens met jullie. Maar vandaag was hij weer zo gestresst dat hij echt om alles bang was.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 16:48

Vind het er al netter uitzien dan de vorige keer.
Verder ga ik met derest van het commentaar mee. Lachen