Maar goed, hier dus foto's van Kelly en Igor. Een manegepaard waar ze nu Z1 startgerechtigd mee is. Ze is hem nu weer aan het opbouwen na een blessure maar ik vond het er super uitzien!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ntlie_ schreef:Vond Igor er ook goed uitzien, hij leek wat voller dan normaal en dat mag ie wel hebben vind ik.
Vind het helemaal niet verkeerd staan eigenlijk 
. Succes met opbouwen! Letizia schreef:Leuke foto's Kel, het lijkt wel of Igor veel lekkerder door z'n lichaam loopt, athans zo van de foto te zien

NaSan schreef:Zeker wel mooie foto's Kel. Ik vind hem wel wat veranderd. Ik vond het geen makkelijke om daar in een manegeles op te rijden, maar dat is al heel wat jaartjes geleden. Ik ben er zelfs een keer vanaf gestapt, omdat hij niet deed wat ik wilde. Succes met opbouwen!
Ziet er netjes uit hoor. Ik heb alleen wel het idee dat je in galop wat meer op je bips kan gaan zitten. Maar misschien geven de foto's een vertekend beeld.
Haha... ze hebben echt de x-factor. 
Kelly_ann schreef:Mooie foto's.... Hij loopt voor het beeld prima, maar ik zie de ruiter het arme dier veel te veel lastig vallen.
Sporen uit z'n ribben, handen op de plek, veel werk te doen komende tijd voor mezelf zie ik hier

Laura24 schreef:Haha, bij het eerste deel van je bericht dacht ik: nou lekker aardig... Tot ik doorkreeg dat jij het was die erop zit
Ziet er goed uit hoor! Super knap ook dat je een manegepaard zo ver door weet te rijden! Loopt hij nu ook nog in de manege mee?

Jethafa schreef:Mooie bouw heeft hij. Gaaf hoor!
: http://www.mijnalbum.nl/Foto-BP3YRGYN.jpg
Arme Igor
Eej maar ik vind het er echt heel fijn uitzien
En Igor ziet er echt goed uit. Wilde precies hetzelfde als Nath en Siel zeggen, dat vollere staat hem goed!
Mag alleen niet zo duidelijk zichtbaar zijn natuurlijk....