afgelopen zondag hadden we dan eindelijk onze eerste wedstrijd. Om eerst beetje wedstrijdervaring op te doen beginnen we met onderlinge wedstrijdjes.
Het is namelijk voor ons allebei helemaal nieuw.
Eerst buiten even wat losrijden.

Het losrijden ging naar mijn gevoel erg lekker, hij was wel iets minder voor het been. Maar over het algemeen was ik niet ontevreden.
Totdat we de ring in mochten. Ik was veelste zenuwachtig/gespannen,waardoor ik veelste veel bezig was met kilian, meer als met het proefje zelf. kilian was hierdoor ook erg gespannen wat natuurlijk logisch is. Ook vond hij alles eng, de hekjes, de mensen langs de kant. Maarja ondanks alles mag ik niet zo ontevreden zijn. Het was toch de eerste keer, en we hebben het proefje uitgereden.
We hebben uiteindelijk een verdiende laatste plaats behaald, en een hoop bruikbare tips meegekregen.
Ondanks dat me houding al wat vooruit gegaan is , is het nog steeds bagger,dus daar blijven we ook nog erg veel aan werken. Over paar weken hebben we weer een onderlinge wedstrijd, en gaan we het opnieuw proberen.
Ondanks alles, zaten er toch nog wel een aantal fijne momenten tussen. ookal waren die maar van korte duur . ( Doordat de foto's gemaakt zijn in een binnenbak , met slechte camera, daarna ingezoomd zijn en door het uploaden, is de kwaliteit erg slecht geworden. Toch wil ik een aantal foto's laten zien.)

http://img183.imageshack.us/img183/1760/stouuuutek1.png
Zo gingen we voor een groot gedeelte de proef door.Commentaar/tips zijn natuurlijk altijd welkom, hou het wel vriendelijk!
HOeveel punten hadden jullie uiteindelijk?