Normaal doe ik hier nooit aan mee aangezien ik eerder spring!
Toch vind ik het leuker en leuker worden!
Met mijn 4.5jarig paardje Deus heb ik meegedaan aan de laagste proef. De proef verliep niet zo goed (zwalpen over de middellijn oa) maar hij was wel héél braaf. De jury vond het blijkbaar zo slecht niet en we werden 2de (van de 15 schat ik).
Fotootje van hem (wel van de vorige keer)

Dan heb ik nog meegedaan aan de proeven B-brevet en E7 met mijn 20-jarig paardje Leo.
Ik heb al lang niet meer op hem gereden aangezien hij nu een verzorgster heeft die er ook mee rijdt...
Ze heeft hem 'leren' steigeren en in de 2de proef (zoals je zal zien op het filmpje) dee hij het helaas ook
In de eerste proef gelukkig niet.Hij stelt zich makkelijk recht en ik weet dat hij op wedstrijd (spring of dressuur) altijd wat heet kan worden...Toch vind ik het jammer dat ik het hem nu weer helemaal moet 'afleren'.
We werden 3de(van de 20) en 6de(van de 22).
Ik was toch een beetje trots want had niet verwacht dat we deze plaatsen zouden behalen, er deden namelijk veel sjieke dressuurpaarden mee
Op de achterbeentjes bij het groeten

Deze vond ik wel schattig

Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=HA4vO_0zSAY
Mijn houding is zeker niet goed. Dit is een beetje omdat het een heel verschil is tussen Deus en Leo (Deus is groot en smal, Leo kort en dik
) en Leo is nogal hard om te blijven zitten
Commentaar mag dus zeker maar hou het vriendelijk!
maar dat krijg je er wel weer uit !
gelukkig is mijn kont wel wa gewoon me Beau
!!!
Mooi resultaat en ook met je Deus!
Proficiat met je resultaten ook!!