_Ro0sj_ schreef:zieter super netjes uit!!
leuke combi
jammer dat die weg moest
dank je wel 
en ja we waren een mooie combi
ikenindi schreef:netjes, jammer dat ie weg gaat zeg! hoop voor je dat je snel een nieuw bijrijdpaardje krijgt waarmee het ook goed klikt...
dank je wel
en ja ik hoop ook dat er snel een paardje bij komt 
StableEnable schreef:heh wat ontzettend jammer voor je!! Jullie waren een leuke combinatie! Neem mee wat hij je heeft geleerd en hopelijk heb je snel een ander fijn paard te rijden of bedenkt de eigenaar zich nog. Succes!
dank je wel 
en ja ik zal zeker mee nemen wat hij me heeft geleerd!
ik zal hem nooit vergeten
partout is een echte topper 
sunnymay schreef:Je kunt te vrede terug kijken op je eerst/laatste wedstrijd. Verdiende punten, en dat moet toch een trots en goed gevoel geven.
Probeer soms nog wat meer je handen (+rechtop) toe te staan. Op sommige foto's werk je wat te veel terug en wordt de hals nog korter, terwijl hij deze al heeft. Maar ja... hier kan je jammer genoeg niet meer aan werken...
Succes met je eigen paard en wie weet komt er weer wat op je pad...
dat geeft me zeker een trots gevoel 
het was een mooi debuut en tegelijkertijd een super afsluiter 
en met mn eigen paard gaat het ook helemaal goed komen want die loopt ook echt super!
DancylOver schreef:Ziet er netjes uit hoor!
Inderdaad heel erg rot voor je!
Voor al omdat het ook steeds beter ging..nou ja je hebt teminste een leuke tijd met hem gehad!
xxx
dank je wel 
en ja ik heb idd een leuke tijd met hem gehad
Fredt schreef:Ik heb jullie zien rijden in Rhenen, zag er echt super netjes uit!
Jullie vormden een mooi combi. Wat een lekkerding die Partout!
Gelukkig kan je terug kijken op een leuke tijd met hem en een schitterend debuut alsmede afsluiter!
dank je wel 
en ja het ging echt super!
ben ook helemaal trots op dit debuut/afsluiter
en ja partout is idd een lekker ding
Roos_s schreef:leuk paard zeg! en je rijd netjes Zou paard aleen wel ietje langer laten worden in de hals zodat tie ook iets beter door zn lijf gaat lopen, ziet het er nog beter uit!! wel jammer dat je moet stoppen

dank je wel 
en helaas kan ik niet meer aan je tips werken 
UpDate_ schreef:Leuk paard, je rijdt hem netjes.jammer dat hij weg moest.
offtopic je komt me bekend voor...heb jij toevallig op het groenhorst college gezeten?
dank je wel 
en ja ik heb idd op het groenhorst gezeten
maarre wie ben jij dan?
rianne67 schreef:Dat is echt heel erg bale zeg, zeker als je net zo lekker
op weg bent! In ieder geval, wel gefeliciteerd met je punten!
dank je wel 
en ja het is idd balen
heb eergister ook nog even een traantje weg gepinkt hoor
heb het er nog steeds moeilijk mee
Sanne_Reth schreef:leuk paard , en ook leuke combinatie
jammer dat hij weg is
dank je wel 
en ja het is idd rot dat hij weg is 
Izzy19 schreef:Wat een ontzettend mooi paardje (lijkt sprekend op mijn paard, die ziet er ook zo uit als hij geschoren is

) Ik vind jullie echt een mooie combinatie! Heel jammer dat je niet langer kan blijven rijden, jullie hadden best wel ver kunnen komen denk ik! Misschien verandert de eigenaar later toch nog van gedacht aangezien de vrouw bang is van het paard en mag je em toch nog verder rijden. Maar in elk geval, je hebt toch een hoop mooie herrinneringen aan het paard waarschijnlijk. Nog veel succes!
dank je wel 
en ja ik had nog een hele toekomst voor me met dit paard
we hadden idd ver kunnen komen samen maar helaas is dat me niet gegund
en ja ik heb hele mooie herinneringen aan hem
olala schreef:Wat spijtig ..sterkte anders heel erg net hoor!!!
dank je wel
MelanieB schreef:Anous

Echt rot, het is zo'n leuk dier, en jullie begonnen echt goed te worden..

dank je wel melanie
en ja het is een heel leuk dier en we begonnen idd goed te worden maar ja helaas is hij nu weg maar ik zal hem nooit vergeten!