Verder was Verle niet zo braaf vandaag, en ik geef haar groot gelijk ook!!
Vorige week vrijdag, afgelopen dinsdag en afgelopen vrijdag is ze gereden, verder is ze niet onder het zadel geweest. Dan werd er net in de wei naast Verle een 3-jarige hengst gezet die lekker gek ging doen, ze waren bezig met een groene pony met longeren die voor de 1e keer een zadel op had, aan de andere kant van de bak waren er ook 2 gek aan het doen. Dus zeg eerlijk, gelijk heeft ze dat ze niet zo braaf was!!
Verder waren er wel veel fijne stukken tussen.
1.

Handen recht op, hoger en bij elkaar..
2.

Beetje donkere foto, maar niet naar Verle kijken en ik vraag hier iets door met mijn buitenhand.
3.

Beetje explosief galopje
4.

Pasje op zij in stap, dat beentje
5.

Lekker drafje.
Dat waren de 1e 10min, toen de slof eraf en aan het werk.
6.

Rustig draven.
7.

8.

Galopperen.
9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Commentaar is zeer welkom...
Commentaar op de slof is volstrekt nutteloos.
Ten eerste: Ik rij er zelden mee.
Ten tweede: Als ik er mee rij, heb ik daar mijn redenen voor.
Ten derde: Hij hangt er maar bij, zoals op de foto's ook te zien!

Waar ik mee bezig ben is op rust en ontspanning te rijden, helaas. Vandaag was het daar dé dag niet voor, op af en toe na. Verder ben ik heel erg bezig met het rijden op buiten teugel binnen been en dat gaat zowel mij als Verle niet heel makkelijk af...
Mijn aandachtspunten zijn ook vooral mijn handen, moet opletten dat ik ze niet te laag houd, niet ga piano spelen en ze niet op mijn knieën leg.
Enne, mijn volgende paard wordt niet zo'n knap ding!! Kan mijn ogen er niet van af houden, of te wel ik moet geen geld proberen te zoeken...
Tips zijn zeer welkom!!!
. In ieder geval, zoals de foto's laten zien heb je hem niet nodig lijkt mij. Op de meeste foto's rij je mooi het neusje er iets uit.