Anne ( Fries) @ dressuurwerk.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

horsieslii

Anne ( Fries) @ dressuurwerk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-08 18:30

Ik heb vanmiddag Anne gereden en vriendin had foto's gemaakt,het is goed gegaan maar toen ik het dressuurproefje ging oefenen gingen 2 paarden die daar staan bij die mensen,en een daarvan ging naar Anne happen..Dus Anne ging elke keer hard rennen als ze langs de paarden afliep...
Ik weet dat ik ook aan mijn voeten moet denken op sommige foto's,handen ook.En tenen naar binnen..Ik ben nog aan de galop aan het oefenen,vandaag sprong ze rustig aan. Normaal gaat ze hard galopperen en vandaag viel het mee! Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door horsieslii op 27-01-08 18:48, in het totaal 3 keer bewerkt

Black_White

Re: Anne ( Fries) @ dressuurwerk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 18:31

achtehand is ook nog een leuk puntje om aan te werken Haha!

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-08 18:35

Black_White schreef:
achtehand is ook nog een leuk puntje om aan te werken Haha!

Daar zijn we mee bezig ook Lachen ze zet hem iniedergeval nu meer eronder dan eerst Lachen

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 18:36

Leuk paard, maar ik vind het op één of andere manier niet echt lekker om naar te kijken. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom, dus daar ga ik even over nadenken:

Probeer je armen niet als luciferstokjes naar voren te steken, houdt een knik bij je elleboog. Op een paar foto's steek je je benen een beetje naar voren en probeer je paard wat nagevelijker te krijgen. Dat ze wat meer over de rug gaat lopen, dat zit voor jou ook een stuk lekkerder!
Probeer haar een beetje richting halsstrekken te rijden, maar dan wel verbinding houden, snap je?
En als je dat een beetje voor elkaar krijgt, kun je proberen haar wat meer op te pakken, maar dat ze wel mooi rond blijft en dan kun je ook meer aan de achterhand gaan werken!

Succes!

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-08 18:37

Bonnie_Theun schreef:
Leuk paard, maar ik vind het op één of andere manier niet echt lekker om naar te kijken. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom, dus daar ga ik even over nadenken:

Probeer je armen niet als luciferstokjes naar voren te steken, houdt een knik bij je elleboog. Op een paar foto's steek je je benen een beetje naar voren en probeer je paard wat nagevelijker te krijgen. Dat ze wat meer over de rug gaat lopen, dat zit voor jou ook een stuk lekkerder!
Probeer haar een beetje richting halsstrekken te rijden, maar dan wel verbinding houden, snap je?
En als je dat een beetje voor elkaar krijgt, kun je proberen haar wat meer op te pakken, maar dat ze wel mooi rond blijft en dan kun je ook meer aan de achterhand gaan werken!

Succes!

Bedankt,ik zal er aan gaan werken! Lachen

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 19:37

Bonnie_Theun schreef:

Succes!

Ik zou eerst aan de achter hand gaan werken, dan komt het échte nagefelijke vanzelf wel. Een paard kan namelijk makkelijk 'rond' lopen zonder ook maar een rugspiertje goed te gebruiken.

Maar echt een heel lekker goevoel geven de foto's inderdaad nog niet.

nicole_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 20:14

Ik zou als ik jou was een gaatje korter gaan zitten!
dan kan je beter je hakken uitdrukken !
verder goed hoor Knipoog

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-08 20:49

nicole_x schreef:
Ik zou als ik jou was een gaatje korter gaan zitten!
dan kan je beter je hakken uitdrukken !
verder goed hoor Knipoog

Okee bedankt! Lachen

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 20:52

leuke fotos lindsey, ik vind jullie nog steeds echt een leuk paartje

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-08 20:55

El_vis schreef:
leuke fotos linsey, ik vind jullie nog steeds echt een leuk paartje