We hebben hem nu 2 weken
Lijkt net alsof ik veel aandrijf maar dat valt heel erg mee, hij is heel erg smal, dus je moet echt je been om hem heen leggen voordat je hem raakt 

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lijkt net alsof ik veel aandrijf maar dat valt heel erg mee, hij is heel erg smal, dus je moet echt je been om hem heen leggen voordat je hem raakt 

Als ze aan de zijkant gaat staan raakt zo ons steeds kwijt, Nu ook al, maar heb de delen met alleen een kont er al afgehaald

Komt helemaal goed.
Hij loopt op een fijne plek met z'n hoofd & het ziet er lekker relaxed uit! Wat schopt 'ie zn beentjes mooi weg zeg
Antoontje schreef:Ziet er netjes uit merel!
Hij loopt al best constant en lekker ontspannen.
Mag ik vragen waarom je sporen om hebt, of keek ik nou niet goed?
MyWishMax schreef:Antoontje schreef:Ziet er netjes uit merel!
Hij loopt al best constant en lekker ontspannen.
Mag ik vragen waarom je sporen om hebt, of keek ik nou niet goed?
Heb inderdaad sporen om. Hij moet af en toe even horen worden dat hij echt ergens langs moet of echt dit en dat moet doen. Ze reden hem op oude stal er ook mee. Je hebt ze niet nodig, maar soms wel heel even
ik snap het, zolang je hem er niet constant mee prikt schaad het ook niet, en zo te zien doe je dat niet 
fiislief schreef:leuk paard.
Jammer alleen dat je er al zoveel ´druk´ opzet.
Paard loopt te hoog in tempo, teveel op show.
Probeer eerst je basis te bevestigen, een keertje zien of hij extra kan, kan nooit geen kwaad.
Maar je rijdt hem hier behoorlijk over tempo.
Dat is ook terug te zien aan je houding, je bent net een fractie te traag!