Even een korte introductie. Dit is mijn paard Passion's Pride A, oftewel Pepper. Ze is een merrie van 10 jaar oud. Na een dipje en een bezoek aan de fysiotherapeut en een periode van opbouwen, doen we het nu beter dan ooit! Peps begint lekker te swingen en ik ben super trots!
De foto's zijn van een dressuurles en zijn helaas van niet erg goede kwaliteit. Ik hoop dat jullie er doorheen kunnen kijken en toch wat tips kunnen geven! De les ging redelijk, ze was wat gespannen omdat er in de andere bak een parcours werd opgebouwd (incl. trekkers etc.). De foto's waren allemaal mislukt, dus deze heb ik uit een paar korte filmpjes gehaald. Vandaar dat het allemaal draf foto's zijn en alles is op dezelfde hand.
Ik ga zelf geen verbeterpunten bij de foto's zetten, omdat ik benieuwd ben wat jullie er uit kunnen halen. Er zitten foto's bij van goede stukken en van wat mindere stukken, ben benieuwd of jullie dat er ook zo uit halen.
1.

2.

3.

4.

5.

6. (ik ben de rechter schimmel
)
7.

8.

Bedankt voor het kijken en nu je hier toch bent.. Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!

slecht dingen op te zien
Ze loopt volgens mij lekker ontspannen. Ga zo door zou ik zeggen, en plaats snel eens foto's van een betere kwaliteit; dan kan je vast meer commentaar verwachten