Hij heeft erg veel geleerd en was echt superbraaf. Dat is voor hem wel een grote stap in de juiste richting
Natuurlijk was het allemaal ook wel een klein beetje spannend (invlechten vindt ie al spannend, dus als je dan ook nog bandages om krijgt, hekjes in de baan staan en er muziek in gaat...
) maar ik ben heel erg tevreden en blij met m 
Met dank aan Ginny voor de foto's!!!

meet Vos

relax galopje. Dit zat er kort geleden nog echt niet op

Klein beetje doorbuigen

en terug uit middengalop. Hij sprong achter heel fijn onder hierna

vandaar de big smile hier
(ondanks dat ie langer wordt in zn hals)Ja, ik zit wat achterover. Dit is in overleg met zadelmaker bepaald ivm paard dat gewoon wil dat het zadel zo ligt en niet anders
Ook overlegd tijdens een zitclinic en de conclusie is dat het met dit paard gewoon niet anders is dan zo. Verder heb ik af en toe wel een streng binnenhandje en zwiept ie iets met zn staart. Dat laatste was veel erger en kwam nu weer terug doordat hij toch gespannen was.
Algemeen mag hij van mij nog meer sluiten, nog losser door zn lijf enz. Werken we aan en gaat ook rustig aan de juiste kant op
Ik heb hem ook bewust in de proef iets meer uit elkaar gelaten dan in de training normaal, omdat hij nog wel eens kan besluiten dat het net even iets teveel is, en ik dat daar niet wilde hebben. Maar hij kan het wel, alleen moet ie dr zelf nog even in gaan geloven
Binnenkort M debuut.

!