Moos [HAW]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ingmar_

Moos [HAW]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 19:32

Vandaag voor het eerst foto's laten maken van mij met Moos Lachen Er zijn er een heleboel ook mislukt, maar er zijn er ook gelukt en die ga ik even voorbij laten komen. Commentaar; mag altijd Knipoog Ter verduidelijking: ik ben net begonnen met lessen op hem en moet nog veel leren van deze manier van rijden. Ik weet dat ik heel erg op mijn schouders moet letten..

Afbeelding
Even foto van voor het rijden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De zon ging onder achter de duinen en dat gaf samen met de flits wel een leuk effect

Afbeelding
I believe I can fly!!

Afbeelding
De zon ging onder de de wolken werden belicht

Afbeelding
Even poseren [met een scheve cap Nagelbijten / Gniffelen]

Dat was het dan!

LADPR

Re: Moos [HAW]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:34

Leuke foto's ik vind het er netjes uitzien hoor!

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:36

Leuke foto's Ingmar...Jammer dat sommige zo donker zijn Knipoog

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:39

Het rijden ziet er inderdaad al netjes uit hoor! Dus ik ben benieuwd wat voor foto's we gaan krijgen als jullie helemaal aan elkaar gewend zijn Ja

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 20:18

Ja, da's wel jammer,maar er zijn wel leuke tussen! Lachen Ik ga maandag weer foto's maken, maar dan alleen van hem Knipoog Dit fototoestel is ook niet zo goed, dus ik ga heel hard zeuren of ik mijn vader zijn toestel mee mag nemen.

De foto's worden alleen maar leuker!

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 20:21

Je mag je handen iets meer dragen en in de wending moet je op je binnehand letten, die is wat streng. Verder kun je bij die zonsondergangsfoto precies zien hoe krom je zit, dus: schouders naar achter en recht op.
Voor de rest vind ik het plaatje er al best goed uit zien, met wat lessen komen jullie er wel Lachen

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 20:26

Klopt ja.. Da's nou een rugtasrug hè Knipoog Ik heb nu 4 lessen gehad op hem en ik stop over 5 weken op de manege, zodat ik alleen lessen op hem krijg. Er wordt bij die privé-lessen gelukkig veel meer gelet op houding e.d. Ik kom er vanzelf en mijn instructie zegt ook dat ik vooruit ga Lachen

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 20:45

Heee Moosje!
Waar is de tijd gebleven dat ik op Braamhofje van hem af gelanceerd werd. Huilen van het lachen
Ziet er echt supernetjes uit, je hebt hem lekker aan het lopen! Denk om je handen (en om je hakken, maar dat lijkt me erg moeilijk met zulke lange stelten *LOL* ) en voor je uit kijken he. Knipoog
Maar komt vast goed met jullie. Ja

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 20:57

Heeft ie je gelanceerd? Haha! Tong uitsteken
Hij ging vandaag ook een klein stukje bokken, want hij vond de zon die onder ging niet zo fijn en er werden paarden gelongeerd in de andere bak. Hij bokt niet gemeen gelukkig, maar ja.. als je er niet op bedacht bent..... Ik ben wel gewoon blijven zitten hoor Knipoog

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 20:58

Ja, ik was aan het stappen met een lang teugeltje in de achterste bak en toen kwam er een tractor langs gescheurd. Nagelbijten / Gniffelen En toen kon ie wél gemeen bokken. Knipoog

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:40

ik vind het er al heel netjes uitzien hoor Ing! heel veel plezier met dit leuke paard!

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 10:29

Leuke foto's Ingmar! Ik vind het er ook al heel netjes uitzien...puntjes waar je op moet letten geef je zelf al aan....maar zeker gezien het feit dat het allemaal nog moet "wennen", mooie plaatjes Lachen