Gisteravond in de binnenbak wezen rijden, dit doe ik samen met superlieve vriendin Marjon (jOmMy_ @bokt). Splendeur is laatste 2 maanden flink vooruit gegaan. Erg jammer dat mn moeder de instellingen van de camera niet goed kon vinden, en heeft ze alle foto's met vliegtuigmodus gemaakt..
Volgende week beloof ik betere kwaliteit foto's. (ze zijn echt heel donker, maar zet ze toch op bokt, omdat ik haar fijn vondt lopen. Ik had ook ng een filmpje, zal kijken of ik dat kan uploaden, maar gister leek het wel een slowmotion filmpje, maar die is wel beter van kwaliteit dan de foto's.
Splendeur zet haar achterhand er laatste tijd beter onder, vooral omdat ik een tijd met los teugeltje lekker aan het over de rug lopen en ontspanning heb gewerkt. Daarnaast veel overgangen e.d. en daar is ze flink van opgeknapt, ze loopt nu best fijn, dr hoofd-halshouding ook, alleen houdt ze soms op links nog wat vast (als iemand tips heeft dat te verbeteren, graag!)
Verder ga ik nu echt aan mijn houding werken, in november zag ik dat ik heel erg achterover ging hangen, dat doe ik al niet meer, nu de rest nog
Eigen commentaar:
Ik:
-onderbeen naar achter leggen
-stillere zit met doorzitten
- handen netjes stil houden.
Splendeur:
-loslaten op links
Foto's
1.

2.

3.charmant stamoment.

4. Samen met marjon (jOmMy_ @bokt voor de spiegels, die ik zoo fijn vind
)
5.goed achter en voorbeen, maar mijn onderbeen is echt verschrikkelijk (is sommige momenten, tips? Splendeur is namelijk ook erg moeilijk uit te zitten)

6.jammer dat ie zo bewogen is.

7. Klaaar saampjes, zo lief die koppies.

Hier nog wat foto's van eind zomer in het bos, zodat jullie in ieder geval kunnen zien hoe ze eruit ziet, want dat valt op die binnenbak foto's niet te zien, tevens het bewijs dat mn moeder de goede instellingen niet kon vinden want onderstaande foto's zijn met dezelfde camera gemaakt.
8.

9.

10.

Zo, dit was het weer! ik beloof jullie z.s.m. betere foto's.
En als je hier toch bent, laat dan een berichtje achter, wil je?
Doei!

Mag ze ook wat stiller houden nog, maar doe mn uiterste best