Splendeur (Nimmerdor x Amor) in Anky purple @work binnen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Katinkatjuh

Splendeur (Nimmerdor x Amor) in Anky purple @work binnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 10:31

Hallo!
Gisteravond in de binnenbak wezen rijden, dit doe ik samen met superlieve vriendin Marjon (jOmMy_ @bokt). Splendeur is laatste 2 maanden flink vooruit gegaan. Erg jammer dat mn moeder de instellingen van de camera niet goed kon vinden, en heeft ze alle foto's met vliegtuigmodus gemaakt.. Koe Slapen
Volgende week beloof ik betere kwaliteit foto's. (ze zijn echt heel donker, maar zet ze toch op bokt, omdat ik haar fijn vondt lopen. Ik had ook ng een filmpje, zal kijken of ik dat kan uploaden, maar gister leek het wel een slowmotion filmpje, maar die is wel beter van kwaliteit dan de foto's.
Splendeur zet haar achterhand er laatste tijd beter onder, vooral omdat ik een tijd met los teugeltje lekker aan het over de rug lopen en ontspanning heb gewerkt. Daarnaast veel overgangen e.d. en daar is ze flink van opgeknapt, ze loopt nu best fijn, dr hoofd-halshouding ook, alleen houdt ze soms op links nog wat vast (als iemand tips heeft dat te verbeteren, graag!)
Verder ga ik nu echt aan mijn houding werken, in november zag ik dat ik heel erg achterover ging hangen, dat doe ik al niet meer, nu de rest nog Bloos
Eigen commentaar:
Ik:
-onderbeen naar achter leggen
-stillere zit met doorzitten
- handen netjes stil houden.

Splendeur:
-loslaten op links

Foto's
1. Lovers
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.charmant stamoment.
Afbeelding

4. Samen met marjon (jOmMy_ @bokt voor de spiegels, die ik zoo fijn vind Pling )
Afbeelding

5.goed achter en voorbeen, maar mijn onderbeen is echt verschrikkelijk (is sommige momenten, tips? Splendeur is namelijk ook erg moeilijk uit te zitten)
Afbeelding

6.jammer dat ie zo bewogen is.
Afbeelding

7. Klaaar saampjes, zo lief die koppies. Lovers
Afbeelding

Hier nog wat foto's van eind zomer in het bos, zodat jullie in ieder geval kunnen zien hoe ze eruit ziet, want dat valt op die binnenbak foto's niet te zien, tevens het bewijs dat mn moeder de goede instellingen niet kon vinden want onderstaande foto's zijn met dezelfde camera gemaakt.
8. Lovers
Afbeelding

9. Lovers
Afbeelding

10. Cool
Afbeelding

Zo, dit was het weer! ik beloof jullie z.s.m. betere foto's.
En als je hier toch bent, laat dan een berichtje achter, wil je? Bloos Hyper!

Doei! Doei!

HouVanUtopia

Re: Splendeur (Nimmerdor x Amor) in Anky purple @work binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 10:47

Leuk paard heb je! Ziet er ook goe uit. Jammer dat ze zo donker zijn. Ik heb het idee (kan het niet helemaal goed zien) Dat je je handen iets meer rechtop mag houden

Katinkatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 10:51

Dankje!
Ja heb je gelijk in! Knipoog Mag ze ook wat stiller houden nog, maar doe mn uiterste best Knipoog

Katinkatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 11:54

180 views, 2 reacties, kom op mensen, wie nog?:)

Zitaswoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 12:19

Ziet er goed uit voor zover ik kan zien, heel duidelijk zijn de foto's niet...
Commentaar is wat je zelf al zei, soms wat rechter zitten, en je benen op de juiste plaats houden. Mss is zitles aan de longe eens een idee?

Succes!

rooszszsz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 13:31

Leuk paard, rij je ook wedstrijden? Heerlijk als je lekker met je paard t bos in kunt, Ik moet altijd de trailer pakken.

stipke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 13:32

Misschien dat je je voeten iets meer naar binnen kunt draaien en je been wat naar achter kunt leggen. (op sommige is het wel goed)
Verder vind ik het er wel netjes uitzien.

Katinkatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 13:59

Ja, jullie hebben helemaal gelijk wat betreft het commentaar!
Ik rijd inderdaad ook wedstrijden, eerst bij de ponys (ze is de laatste x gemeten op 1.55, al denk ik dat ze een paar cm groter is (1.57 ongv) maar ga nu vanaf februari met haar tussen de paarden starten, en denk dat dit best moet gaan kunnen, aangezien ze paardgefokt is (qua bouw ook echt een paard, en gangen ook) alleen mist ze een paar cm Knipoog

Zitles zou misschien weer wel eens goed zijn, mn moeder heeft ook altijd gereden en lesgegeven (evenals mn oma Knipoog) dus zal eens vragen of ze van het weekend evt. splendeur aan de longe wil houden, en dan beugels uit etc..
Goed dat je het zei!
En ja foto's zijn echt baggerkwaliteit, maar binnenkort betere!

Ohja, en over het bos, dat is echt heerlijk, het is de straat uit, oversteken en je zit in het bos, ongv een flink kwartiertje stappen naar het bos, echt heel fijn!

liberty22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 15:00

een paard is een vluchtdier dus als hij de ruimte krijgt om te schrikken is het vaak veel minder heftig ja is eerst heel onlogisch maar het werkt wel dus misschien slof niet zo verstandig in het bos ziet er in de bak wel erg leuk uit.

Katinkatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 18:20

@liberty22: slof was niet zozeer tegen schrikken hoor, daarom doe ik die niet om, maar ze kan nogal sterk zijn, en flink omhoog komen soms, en hadden hem er voor de zekerheid maar aangehangen, tis nogal een hittepetit. hij heeft overigens de hele rit losgehangen hoor Knipoog
In de bak is overigens zonder slof. Rijdt er al een flinke tijd niet meer mee. Ook niet meer met zweep, ben tot de conclusie gekomen dat ze er narrig van wordt als ik de zweep erbij heb, en als ik enkel met spoortjes rijd gaat het ook super, dus dan hoeft die zweep wat mij betreft niet Lachen

row_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:54

Ziet er netjes uit hoor! Lachen
en die bak is in achtmaal toch ? ik wil daar ook een keertje gaan rijden, ga er wel is naar clinic's kijken.
enige commentaar is je onderbenen/tenen weet overigens dat het moeilijk is Bloos

j0mMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:54

@R_horselover: ja, klopt dat is in achtmaal
't was gezellig katinka! moeten we echt vaker gaan doen.. Maar ik ga eerst maar eens met d'r longeren, kijken of ze beter wordt in de rug.. Ik hoop het wel, we hebben ook altijd wat Boos!

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 22:02

Katinkatjuh schreef:

Waar wil je dan reactie op???
Zie alleen wat onduidelijk snap-shots en kan alleen uit de titel opmaken wat daarop te zien zou moeten zijn....
Hier kun je toch niet echt serieuze reacties op verwachten.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 23:27

Albert schreef:
Katinkatjuh schreef:

Waar wil je dan reactie op???
Zie alleen wat onduidelijk snap-shots en kan alleen uit de titel opmaken wat daarop te zien zou moeten zijn....
Hier kun je toch niet echt serieuze reacties op verwachten.

Kun je misschien ook wat minder bot zeggen.. maar iedereen vind het fijn om reacties van andere te horen over het paardje.. Ook al is het maar bijwijze dat ze gewoon mooi is, want dat kun je wel zien Lachen
Ziet er netjes uit hoor Katinka Lachen ben benieuwd naar foto's die wat helderder zijn.. Zie je morgen wel op school Haha!

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 23:42

Misschien kun je met photoshop de fotos's wat lichter maken?
Helaas kan ik ahv deze foto's niet echt veel zeggen...Tof dat je zo vlakbij het bos staat met je paard Haha!

Katinkatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-08 08:42

@Albert: de foto's zijn idd onduidelijk, maar zie het vaker gebeuren, zoveel views, en bijna geen reacties, dat is jammer voor een TS.
Je hebt gelijk en verwacht ook niet veel reacties, maar iets is dan nog wel leuk.
Duidelijkere foto's komen zsm.
Dankjewel voor de reacties!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 08:50

Prachtig paard. Zelf heb ik een Ulster v. Nimmedor. Kheb even in je profiel gespiekt. Lijkt wel een beetje op die van mij Lachen

Foto's zijn te donker om commetaar te geven Lachen