Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

x_Anne_x schreef:je filmpje doet t niet. En je mag geen HAW topic plaatsen als je geen commentaar wilt
sunrice schreef:Als je geen commentaar wil moet je idd geen topic op HAW plaatsen, want dat zal je toch gaan krijgen.
Je paard is trouwens geen palomino, waarschijnlijk heeft hij een dubbele verdunning dus is hij perlino als ik het goed heb.
Mag ik trouwens vragen waarom jullie hem hengst houden?
Lydiaaa schreef:Ik ga mee met het bovenstaande commetaar en ik vind je benen zeer storend op een of andere manier, kan niet ontdekken wat maar mijn aandacht word daar op een (negatieve) manier naar toegetrokken..

Kukkie schreef:Die benen storen, maar niet omdat het benen zijn, maar omdat ze steeds voor de singel zitten ipv erop of er vlak achter. En dat komt weer omdat het zadel minstens 5 cm te ver naar voren ligt. Een stuk over zijn schouderblad heen, en dat hoort vrij te liggen.
Laat hem dus volgende keer zadelen door iemand die er verstand vanheeft, want waarschijnlijk is het zadel te groot voor hem.
Wel een schattig hengstje om te zien. Plezier heeft hij alleen nog niet, door het ongemak. Ook mag de ruiter iets vriendelijker zijn in de hand. Hij is pas 3 en heeft nog veel ruimte nodig.
Succes.