D-pony hengst @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

amazingstar

D-pony hengst @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 20:46

ik heb een palomino D-pony staan die door een kennis gereden wordt.
mijn vriendin (isabella_) hier op bokt zat er ook voor het eerst op.
pony is trouwens 3 jaar.

(ik vraag me alleen af wat jullie van de pony vinden)
wat zouden jullie voor heb geven?

is nog hengst loopt makkelijk heel erg lief en een knuffel.
Rijden in een storm geeft hij niets om,kan alleen en met andere paarden staan (ook merrie's)
stokmaat 1.40m,kleur palomino,geen papier wel chip etc.
kent alle basisgangen+een klein beetje wijken/achterwaarts.
100% verkeersmak!

http://www.mijnalbum.nl/Album=NKWK7SEF
Laatst bijgewerkt door amazingstar op 21-01-08 20:57, in het totaal 2 keer bewerkt

x_Anne_x

Re: D-pony hengst @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:56

je filmpje doet t niet. En je mag geen HAW topic plaatsen als je geen commentaar wilt

Baron31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:58

waarom dan dit topic :S

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 20:58

x_Anne_x schreef:
je filmpje doet t niet. En je mag geen HAW topic plaatsen als je geen commentaar wilt

okee ik heb commentaar zin weg gehaald en nu foto's want film doet het niet helaas.

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:59

Ik vind hem een beetje opgekropt, zou hem graag eens lekker over zn rug zien.

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:00

Als je geen commentaar wil moet je idd geen topic op HAW plaatsen, want dat zal je toch gaan krijgen.
Vind je pony niet echt ontspannen lopen, zie hem graag iets dieper en ronder, helemaal als hij nog zo jong is.
De ruiter moet trouwens opassen dat haar benen niet te ver naar boven gaan.

Hij is trouwens geen palomino, waarschijnlijk heeft hij een dubbele verdunning dus is hij perlino als ik het goed heb.
Mag ik trouwens vragen waarom jullie hem hengst houden?
Laatst bijgewerkt door AapjeAstrid op 21-01-08 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 21:02

sunrice schreef:
Als je geen commentaar wil moet je idd geen topic op HAW plaatsen, want dat zal je toch gaan krijgen.
Je paard is trouwens geen palomino, waarschijnlijk heeft hij een dubbele verdunning dus is hij perlino als ik het goed heb.
Mag ik trouwens vragen waarom jullie hem hengst houden?

ik heb hem geschoren en de dierenarts heeft hem zelf neergezet als palomino toen die hem chipte(toen nog niet geschoren)

hij blijft hengst omdat hij nu nog prima zo te houden is.

commentaar mag nu gewoon! maar ik wist niet of het van de amazone mocht maar ik heb toestemming van haar. maar hoofdzaak ik de pony want dit is niet zijn vaste amazone! Knipoog

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:04

Ik ga mee met het bovenstaande commetaar en ik vind je benen zeer storend op een of andere manier, kan niet ontdekken wat maar mijn aandacht word daar op een (negatieve) manier naar toegetrokken..

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 21:05

Lydiaaa schreef:
Ik ga mee met het bovenstaande commetaar en ik vind je benen zeer storend op een of andere manier, kan niet ontdekken wat maar mijn aandacht word daar op een (negatieve) manier naar toegetrokken..

bedankt voor je reactie maar IK rij niet! haar benen is altijd zo geweest op welke pony ze ook zit haha

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:22

Ik vind de pony niet ontspannen lopen en drukt regelmatig zijn rug weg.. hij krijgt te weinig ruimte om voldoende te kunnen lopen.. en als 3 jarige is dit nog wel belangrijk dan het in de krul lopen..

Si_monee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:27

Hee Amee Haha!
Ik vind het een leuke pony Knipoog
Succes er nog mee Lachen

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:29

Die benen storen, maar niet omdat het benen zijn, maar omdat ze steeds voor de singel zitten ipv erop of er vlak achter. En dat komt weer omdat het zadel minstens 5 cm te ver naar voren ligt. Een stuk over zijn schouderblad heen, en dat hoort vrij te liggen.
Laat hem dus volgende keer zadelen door iemand die er verstand vanheeft, want waarschijnlijk is het zadel te groot voor hem.

Wel een schattig hengstje om te zien. Plezier heeft hij alleen nog niet, door het ongemak. Ook mag de ruiter iets vriendelijker zijn in de hand. Hij is pas 3 en heeft nog veel ruimte nodig.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:37

Ik vind het een erg mooi dier, alleen zonde dat het zadel niet goed ligt en dat de ruiter enorm in een stoelzit zit. Waarom hangt ze zo naar achteren, wat is de reden daarvan?

Het beestje loopt erg opgekropt, gebruikt zijn rug niet, omdat hij erg tegengehouden word. Hij krabbelt nu heel erg. Wanneer hij een stuk meer lucht krijgt van voren zal hij veel soepeler en ruimer gaan lopen en veel fijner aanvoelen.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:38

Kukkie schreef:
Die benen storen, maar niet omdat het benen zijn, maar omdat ze steeds voor de singel zitten ipv erop of er vlak achter. En dat komt weer omdat het zadel minstens 5 cm te ver naar voren ligt. Een stuk over zijn schouderblad heen, en dat hoort vrij te liggen.
Laat hem dus volgende keer zadelen door iemand die er verstand vanheeft, want waarschijnlijk is het zadel te groot voor hem.

Wel een schattig hengstje om te zien. Plezier heeft hij alleen nog niet, door het ongemak. Ook mag de ruiter iets vriendelijker zijn in de hand. Hij is pas 3 en heeft nog veel ruimte nodig.

Jij zegt mijn woorden. Alleen dat van het zadel was me eigenlijk niet opgevallen, maar op een of andere manier vond ik het nogal ongemakkelig ja.
Het lijkt een beetje alsof je je handen vastzet of iets, probeer meer ontspannen te rijden, lekker rechtopzitten en je benen lang maken, maar niet afsteken! Lachen Succes.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:44

ze zei dat ze het niet zelf is op de pony!

Kom vast wel goed met deze hengst... ze moet wat meer ruimte geven in haar handen en haar benen naar achter leggen. Mischien is een andere zadeltje wel een oplossing

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:49

Mooi ding!
Ik ga wel met andere mee, ik denk niet dat dit een palomino is maar een cremello/perlino.

Ennuh, probeer idd wat ontspannender te rijden, niet op de hoofdhouding fixeren Lachen

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:53

Vind het zadel echt niet goed passen, het ligt op de schouder! Vind hem ook te veel in de krul lopen

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 22:31

Omdat linken naar een album niet toegestaan is, hier een slotje.