Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SusanH schreef:Zijn twee leuke paardjes en fijn dat je een leuke klik hebt. Omdat het bij HAW voor een groot deel over de houding gaat ga ik daar toch wel wat over zeggen. Op een aantal foto's heb je je been wat ver naar achter liggen waardoor je bovenlichaam automatisch naar voren kantelt, en waardoor je dus niet meer mooi rechtop zit. Op een aantal foto's je voeten erg ver in de beugels. Hier zou je misschien meer op kunnen letten.
Ook zie ik dat je met gympen rijdt. Rijschoenen/jodhpur schoenen zijn veel veiliger met rijden, als je een keer valt blijven je voeten niet in de beugels hangen (en voor weinig geld heb je al een paar hele fijne). Zelfde geld denk ik voor de keus van het wel of niet dragen van een cap. Ook dat is eigen keus maar met is veiliger, vind ik.
Maar goed, in ieder geval zie ik wel veel plezier in het rijden met beide paarden en ik hoop dat je nog veel plezier zult hebben met allebei de paardjes!