Al een tijdje heb ik niet gereden op mijn pony. Het is een Arabier van 4 jaar oud die nog niet goed is ingereden (stap, draf aan de longeerlijn). Ik ben hier nu net mee bezig want ik heb haar nog niet zo lang. Maar een tijdje geleden toen het vroor kon ik niet rijden, ik had met mijn instructrice afgesproken nadat de bak weer ontdooit was om een week goed te longeren en daarna er weer op te gaan. Ik heb haar dus een week gelongeerd, begint het weer te vriezen..
Ik weer een paar dagen gelongeerd, werdt ze ineens ziek, dus kon ik weer een tijdje niet op haar zitten. Nu heeft ze dus een maand niemand op haar rug gehad. Ik wil hier weer mee gaan beginnen, omdat ze n niet meer ziek is. Ze moet nog best wel wennen aan iemand op haar rug en gaat dan ook vaak rennen. Omdat ik er nu een tijd niet heb op gezeten weet ik niet hoeveel ik van haar kan verwachten , natuurlijk snap ik dat ze het weer een stuk enger gaat vinden, maar wat is nou de beste stap die je kan maken om weer te beginnen?Groetjes Jaëlle