Nou ja, opnieuw dan maar dus.
Pony Panter is alweer een paar weken bij ons en knapt snel op. Hij is alweer wat ronder ( wat wil je als de stalbaas er 3x per dag dure pavo-sportbrokken in propt
) en geniet met volle teugen van de aandacht die hij krijgt. Geestelijk en lichamelijk is hij weer aardig bij, de hoefsmid heeft ‘m vrijdag weer normaal op zn hoefjes gezet.Zodoende vond ik het wel eens tijd hem een beetje aan het werk te zetten, dus ik heb hem vanmiddag voor het eerst gelongeerd. Hij had een singeltje en sjabrakje om en peesbeschermertjes om, puur voor de gewenning, verder niet nuttig want ik knoop hem nog niet aan de touwtjes. Ook zn eigen nieuwe hoofdstelletje werd nu echt in gebruik genomen en zo leek het al heel wat
Meneer vond alles prima, gaf niks om de rotzooi op zn lijf. Aan de lijn was hij erg braaf. Hij had snel door wat het truukje was, alhoewel hij soms ook wel eens omdraaide of domweg stil ging staan. Heb hem even linksom en rechtsom in alle gangen gehad en toen weer gestopt, genoeg voor de eerste keer.
Toch nog wat leuke plaatjes kunnen schieten van Panter aan het werk in zn sexy pakje

Stappen linksom, nog wat twijfelend

Al beter

Brave pony

Draven linksom, nog wat kort en krabbelig

Komt al meer ruimte en vertrouwen in

Stappen rechtsom

Draven rechtsom

Vind hem zo een stoere mooie pony

Hij heeft een soepel drafje

Uitstappen, was toch al best inspannend

Klaar, braaf hoor!

Knappe knol

Stond hij bij een soort broodfokker ofzo?
Het was geen broodfokker, eerder een ' verzamelaar'..., persoon bedoelde het goed maar is er iets tever in doorgegaan en heeft wat tegenslagen te verwerken gehad waardoor de pony's en paarden achter bleven in verzorging, om het netjes te zeggen