We hebben Kevin namelijk ook al 3 jaar
En waarom denk ik dat hij geruild is, hij is hyper, vrolijk, mega gestoord, bij een normaal paard heel gewoon in deze tijd van het jaar, voor Kevin niet.
Kevin is het slome paard, wat niet vooruit wil, en die nooit voor je aan het werk wil.
Maar dat is verleden tijd, mag ik u voorstellen aan de nieuwe Kevin
Kevin wordt in maart alweer 16 jaar, normale paarden worden rustig als ze wat ouder worden, Kev wordt alleen maar drukker.
Maar hij kan het makkelijk hebben, ben allang blij dat hij zo vrolijk is, en die vreugdesprongetjes nemen we dan maar voor lief
De laatste tijd is hij behoorlijk fris aan het begin met rijden, kop er strak op, huppel de huppel de huppel.
Normaal stappen en draven zit er dan niet in, en galop doen we maar even niet, dan worden de vreugdesprongen wel errug groot
Als hij dan wat moe begint te worden, gaat het koppie vanzelf weer zakken, en begint hij te ontspannen, later loopt hij dan errug fijn
Vandaag was het ook weer raak, er was wat te doen in de hal, dus die auto's waren heul spannend, bovendien waaide het nogal, dus klapperde er naar zijn mening nogal veel zeiltjes.
Later ging hij dus weer ontspannen, en liep hij superlekker, toen was de fotograaf al naar binnen
.Maar toch, wilde ik deze foto's even met jullie delen

voor het begin best netjes

erg ver weg, maar het koppie zakt er lekker in.

spanning, en ja, mijn hand zit te laag, dit is omdat hij anders nog meer gespannen gaat lopen

SPOKEN
. (mijn hand hoort daar niet, weet ik, vond alleen blijven zitten ook wel belangrijk
)(dit is dus wat we niet van hem gewend zijn
)
beetje donkere foto, maar hij ontspant weer, lekker beenwerk voor hem

Bij de diagonaal denkt hij meteen aan middendraf(doet hij alleen als hij druk is, vandaar weer wat spanning)
Dit waren de foto's
Even voor de duidelijkheid, voor ik half bokt over me heen krijg, dit paard is kerngezond, de keren dattie uitbreekt, is puur teveel energie, en hij is gewoon heel erg vrolijk.
Eerst werd hij veel minder gereden, dus hij had geen energie teveel, nu wel, dus dat moet hij eerst even kwijt, net als zoveel paarden.
Hij is ook veel losser in zijn lijf geworden, waardoor hij zo vrolijk is, dat hij dus zo maf doet soms is alleen maar een goed teken