Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Het laatste dat je nou net moet doen is met je handen beginnen zooien. 
.
. Beugels uit en vw-nw rijden maar
. francescalex schreef:Hi joy,
Ik denk zelf, het paard is 11 en is altijd met Stang en Trens met veel kracht gereden. ik rij hem nu op enkele trens maar het gaat gelukkig een stuk beter nu.
Wat je zie, veel overgangen maken. Klopt, dat doen we nu en het gaat iets beter.
Er is hoop dus......
gr. fralex
Ik denk dat een deel ook met afstemmen te maken heeft. Het paard is gewend op bepaalde hulpen te reageren en kennelijk bied jij het programma iets anders aan. Jullie moeten samen nieuwe afspraakjes maken en ik ben er van overtuigd dat jullie naar elkaar toe gaan groeien. Maar om op m'n suffe voorbeeldje terug te komen, daarvoor is het dus wel belangrijk dat in de basis het motortje aan de achterkant draait, als je begrijpt wat ik bedoel. francescalex schreef:Hi Joy,
Ik denk dat je gelijk heb. Ikzelf ben 1.89cm en de vorige eigenaar die het paard altijd heeft gereden is 1.60 met kleine benen. Dit speelt denk ik ook een rol.
Na 4 maanden is er denk ik weinig te zeggen. De eerste 2 maanden stond ik niet echt onder begeleiding en nu gelukkig wel. Ben van stal veranderd en het paard is veel rustiger.
Dat voorbeeld van de motor zal ik zeker onthouden.
gr. fralex