De foto's zijn niet van de beste kwaliteit en daarom zijn ze ook in kleurtjes gezet om er toch zoveel mogelijk van te laten zien.
Op deze foto's zie ik dat ik VEEL te hard met mijn binnenhand aan het werken ben.
Maar daar ben ik nu terug hard aan aan het werken.
We hadden/hebben ook wet probleempjes met de aanleuning, en daardoor durvde hij wel eens te "slagen" met zijn hoofd. Daarna probeer ik dan direct terug die aanleuning te verkrijgen wat dan soms een beetje streng is..
Galopfoto's zijn er niet want de piste lag te hard. (foto's zijn van toen het had gevroren).
Hier de foto's:
1. Hier lijkt hij op de voorhand te lopen, dit komt omdat ik hem op dit moment niet helemaal rechtgericht onder mij had.

2. Hier mag ik precies terug wat meer rechtop gaan zitten. (Maar hij is plots echt VAN de grond beginnen lopen -kijk in mijn profiel voor hoe het eerst was- en kan nu nog niet goed volgen)

3.Hier komt hij te diep, maar zoals je zie (probeer) ik dit optelossen door hem naar voren te drijven

4. Eingelijk is deze foto heel hard bewogen en ik werk VEEL TE HARD terug op mijn binnenhand maar toch zet ik hem erbij omdat hij wel een mooi beeld geeft.

5. Hij kantelt zijn hoofd hiervrij erg, maar ik denk dat ik mijn buitenhand zo omhoog zette omdat hij weer wu "slagen" met z'n hoofd.

6. Naah vind hem hier wel mooi verzamelen
, achterbeen mag nof iets meer onder blijven komen in het verzamelen en ik zet mijn handen laag en klem..
7. Hier kan je vrijwel niets opzien, maar zijn beenwerk ..

8. Koppiee

9. Stap, waar ik hem veel te eng zijd voor z'n ruime passen

10.

11. Hij blijft van achteren "hangen" in de hoek

12. En als laatste nog een beetje naar de ontspanning rijden.

Groetjes!

) 
) en zal altijd wel een beetje blijven vermoed ik