nog maar een keer dan want het wordt verwijdert. Mijn paard schuurt tijdens het rijden met zijn kont/staart tegen de bakrand. dit is uitermaate vervelend, want moet ik doen? Of valt dit neit te verhelpen? groetjes
Onder het stappen/draven? Dus met de kont richting de bakrand? Of bedoel je inderdaad als je stilstaat? Echt met de staart tegen de rand (jeuk?), of met de kont ertegen (slechte balans en steun zoeken?)..
ik heb ook een heel knap paard, maar idd tijdens het stappen en draven... en meer de zijkant van zijn kont? dus denk dan idd palans of zow iets maarjah gister was het al minder tijdens het rijden en was helemaal trots op mijn topper
Het klinkt kroketje alsof je paard ergens last van heeft. Maar goed dat het al minder werd, veel belonen! Wordt ie beter van. Misschien moet je proberen om je paard een tijd op de binnenhoefslag te laten lopen, misschien helpt dat? Nou succes ermee,
Wat raar dat je paard dat doet. Ik hoop voor je dat het over gaat. Als hij het gisteren al minder deed. Misschien zoekt ie inderdaad balans. Succes ermee.
Misschien kun je op de binnen hoefslag gaan rijden? Dan kan hij niet bij de bak rand komen. Of de zweep tegen zijn kont aan leggen niet drukken gewoon leggen wil ook wel eens helpen om hem te vertellen dat hij terug moet en niet met zijn kont tegen die bak rand aan. Ik ben benieuwd hoe je het anders wil oplossen!
ik zou idd ook de binnenhoefslag pakken en dan met de zweep aan de buitenhand, zodat je zijn achterhand eventueel weer naar binnen kan tikken. Daarnaast lijkt het mij belangrijk om te gaan kijken of hij niet een bepaald exceem heeft.....want schuren langs de bakrand is wel heel appart. Doet hij het ook in de stal?