Nieuwe rijfoto's M1 dressuurpaard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Nieuwe rijfoto's M1 dressuurpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 18:17

Riko [afkorting. Ulriko W] is een nu "officieel" 7 jarige Rilke X Don primaire X Candy Boy.Ik heb hem vanaf 3.5 jaar,zelf beleerd en alles.Met Up's and down's zoals normaal.Op dit ogenblik loopt ie niet het allerbeste,kan beter.Maar ik train hem gewoon rustig door,op de wedstrijden heeft hij nogal last van spanning waardoor hij snel achter de teugel kruipt.Desondanks rijden we bijna iedere wedstrijd inieder geval nog een winstpunt.Als het moeilijk word in de training wil hij nog weleens achter de teugel kruipen,dus rijd ik hem heel erg met het neusje eruit.Hij vind het nog moeilijk om z'n achterbenen eronder te zetten en goed te buigen.Laat gerust een berichtje achter!
Oja de fotograaf had nogal moeite met fotograferen helaas,de meeste foto's zijn niet van al te beste kwaliteit.

Afbeelding
halthouden,vierkant stil staan is ook moeilijk
Afbeelding
Vw/nw losrijden
Afbeelding
Afbeelding
Iets meer oppakken
Afbeelding
Pasje schouderbinnenwaarts
Afbeelding
Beetje jammer van de wazige foto
Afbeelding
fotograaf moet nog veel oefenen... Clown
Afbeelding
Kapstokjes...
Afbeelding
Galop,niet zo'n mooi moment
Afbeelding
En klaar,braaf paard heeft weer z'n best gedaan..

Ninonono

Re: Nieuwe rijfoto's M1 dressuurpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:21

Leuk paardje ! =D lekker koppie ook.
Succes verder samen !

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:21

het is een beetje lastig om tips te geven met wazige foto´s ... ik vind het wel een super paard

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 18:23

Dank jullie wel,ja ik baalde ook van de fotokwaliteit,toch maar 1 nemen met een sportstand erop.Dit zijn nog de beste foto's..er zijn er ook nog een hoop zonder hoofd en zonder benen haha.