Ik heb pas een pony zadelmak gemaakt bij ons op stal!
Hij is nu ongeveer 3/4 weken onder het zadel, en hij pakt het zo ongeloofelijk goed op dat ik het even met jullie MOEST delen:P
Ik weet dat ik iets te groot voor hem ben, maar ik vind het gewoon veel te leuk om nog op pony's te rijden!!!(A)
Mijn houding is nog niet al te geweldig, want ik ben 6 weken geleden behoorlijk hard van een paard gevallen, en daarbij mijn borstbeen gekneusd.
Maarja ik ben eigenwijs dus ik zit er gewoon weer op!!!:D
Het is een New Forester van: Moorland's Crack x Aladin x Anydale Nico voor de mensen die het willen weten
Even over het rijden op deze pony:
- Hij loopt volledig op mijn been
- Hij hoeft van mij nog niet aan de teugel te lopen, maar als ik mijn benen aanleg, dan komt ie uit zichzelf al naar beneden:D
- Als hij een keer niet aan de teugel loopt dan ga ik hem NIET vragen, want daar is het nog te vroeg voor
- Als ik voel dat hij halslengte wil, dan probeer ik hem dat al wel een beetje te geven!
Ik heb de mooiste foto's uitgezocht, dus hij loopt hier wel het grootste gedeelte aan de teugel:D
Er zijn geen foto's van het inrijden, toen ik al even bezig was kwam de fotograaf:P

Mooi ontspannen drafje, maar hier moet ik iets naar achteren gaan zitten

Mooi ontspannen stapje (L)

Nou, wat vinden jullie ervan?
& wees een beetje lief voor ons!!!:D

misschien ben je voor het plaatje iets te groot, maar ach ik vind het niet zo storend hoor