*en het was een zeer geslaagde dag

Om 8 uur ben ik met mijn verzorgpony & mams op de fiets vertrokken vanuit prinsenbeek, om half 10 waren we al op de plaats waar de cross gehouden zou worden en ze stuiterde nog volop van de energie! We waren er als een van de eersten, dus ik had al een rondje door het bos gestapt om de poownie rustig te houden. Ze vond eigenlijk alle hindernissen eng, maar durfde er wel aan te ruiken
! Naarmate het drukker werd (72 deelnemers) kwamen er steed meer trailers en vrachtwagens en raakte ze zelfs aan dat verkeer gewend - ze was erg braaf en durfde er op het einde zelfs langs te lopen
zonder met 4 benen de lucht in te vliegen Om 10 uur was het parcours lopen, maar ik hoefde pas rond 2 uur te starten dus we moesten nog lang wachten.. Ik kan wel door blijven vertellen: ik heb een supergave dag gehad en de pony had het ook fantastisch naar haar zin -volgend jaar ga ik weer!
Ik had niet verwacht dat ik bij de start weg zou komen, had bij hindernis 1 ook meteen een weigering te pakken. Hierna heeft ze bijna alles netjes gesprongen, een tweede weigering had ik bij een opsprong mar dat kwam omdat er mensen in de weg liepen
Ze sprong alles heel netjes en braaf, maar was óf moeilijk tegen te houden en bij de sprong was ze de kluts toch even kwijt en moest ik er flink mijn kuiten in zetten. Ik ben hardstikke trots dat ik de finish heb gehaald, ze had dit nog nooit gedaan en moest dus er wennen. De 3 of 4 laatste sprongen gingen erg goed, dus dat was een perfecte afsluiter!1.

een deel van mijn supporters
links is mijn vriend, midden is zijn moeder, rechts is Corella (van bokt!)Mijn opa&oma, vader en een goede vriendin&haar vriend kwamen ook nog langs
2.

peerd aan het water dat mijn vriend had meegebracht, zweetdekentje even erop

3.

big smile op mijn kop

4.

5.

nummer 60!

6.

jetz geht los

7.

finish, ze kwam verkeerd uit maar sprong hem toch erg netjes!
8.

happy happy happy

9.

hoezo sunny in een goede bui

10.

Corella op sun
(ze had je toch een paar keer goed te pakken he
?)en nog een filmpje van mijn finish
ben trots op stuiterknollie, ze heeft zich érg goed gedragen!
ze heeft maar een paar keer gesteigerd en gebokt, ben zo trots

(ik stuiter nog na
)

Ivm blessure van mij kon ik dit jaar helaas niet mee doen.. Ik wou wel gaan kijken alleen ik was het helemaal vergeten
)
en ze is nog wel zo lief!