Numero Uno @ work in de buitenbak '' spooky ''

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bolzak23

Numero Uno @ work in de buitenbak '' spooky ''

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-08 23:16

Het tweede topic met deze nro uno! Een Merrie van 'ófficieel'
4 jaar oud, nog wat streekjes maar wel erg lief, en een fotograaf die de knopjes niet goed kon vinden :'(

Wees voorbereid op een aantal SPOOKY foto's Haha!

Afbeelding

Vergelijkingsmateriaal (deze is op ouwejaarsdag gemaakt)

Afbeelding
Even streng toespreken voor we beginnen met longeren! Even de frissigheid er af

Afbeelding
Lekker wazig drafje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ook lekker wazig...

Afbeelding
Spookpaard????? Brrrrr

Afbeelding
Zit ook een rem op!!! Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eeen uitstappen maar!

Ik weet dat de kwaliteit van de fotos slecht is de aller zwartste heb ik er maar niet op gezet...

Nb Ik zit af ewn toe iets voorover met korte beugels aangezien het een groen paard is. Om die reden stap ik ook niet met lange teugel uit.... Verder commentaar?? Mag hoor als ik er iets mee kan Knipoog

shamyrah

Re: Numero Uno @ work in de buitenbak '' spooky ''

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:49

Ziet er goed uit hoor voor zo'n jong paard. Leuk he die buitenbakken met jonge paarden en dan ook nog als het wat donkerder is. Bij ons hebben we ook veel spoken en kabouters in de bak.

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:59

Leuk paard hoor, en het rijden ziet er best netjes uit Lachen Moet wel zeggen dat ik de titel van je topic een beetje misleidend vind, lijkt net alsof je foto's van de echte Numero Uno @ work hebt. Misschien kun je voortaan beter de titel zo maken dat je bv eerst de naam van je merrie noemt en daarachter (v. Numero Uno) zet Knipoog
Nog succes verder met je paard!

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 13:43

Ik kan niet echt een oordeel geven ivm de slechte kwaliteit van je foto's. Ik zie wel op sommige foto's dat je paard te veel op de voorhand loopt, vergeet niet dat de motor van achteren zit!

Bolzak23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-08 18:09

shamyrah schreef:
Ziet er goed uit hoor voor zo'n jong paard. Leuk he die buitenbakken met jonge paarden en dan ook nog als het wat donkerder is. Bij ons hebben we ook veel spoken en kabouters in de bak.

DAnk u.. bakkabouters zijn er soms nog wel naar als er vuurwerk wordt afgeknald in weiland verderop reageerd ze niet haha gek paardje

Bolzak23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-08 18:10

Julia_14 schreef:
Moet wel zeggen dat ik de titel van je topic een beetje misleidend vind, lijkt net alsof je foto's van de echte Numero Uno @ work hebt. Misschien kun je voortaan beter de titel zo maken dat je bv eerst de naam van je merrie noemt en daarachter (v. Numero Uno) zet Knipoog
Nog succes verder met je paard!

Ow oeps! had er niet zo bij nagedacht!! Voor de volgende keer

Bolzak23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-08 18:11

maykie schreef:
Ik kan niet echt een oordeel geven ivm de slechte kwaliteit van je foto's. Ik zie wel op sommige foto's dat je paard te veel op de voorhand loopt, vergeet niet dat de motor van achteren zit!

Is bekend Knipoog Paard is nog niet lang onder het zadel dus moet eerst lekker mak en voorwaarts: dus de motor aanhebben.. we zijn er mee bezig
bedankt Haha!