Zoals jullie misschien niet weten, ik heb een grote pony gehad, een e-pony genaamd : Earlgrey.
Een hele lieve pony van 3 en half jaar en 1.53.
Helaas moest deze weg, omdat we wat stalproblemen hadden (was écht een verschrikkelijke stal, je had geen privé nixx..
) en omdat de mensen van de stal zeiden dat ik nooit kwam, dit was overigens niet zo, want ik kwam er elke dag, máár ik zat er niet de hele dag, omdat de dochter van de stal eigenaresse de hele tijd op je lip zat, wat ik erg vervelend vond, omdat ik ook nog eens heel onzeker was, maarja..Op gegeven moment, ging ik er (natuurlijk) nog wel elke dag heen, maar, absoluut niet met plezier, ik was er 2 uurtjes, en ik wist gewoon niks meer te doen, de mensen van die stal gingen zelfs bepalen dat ik niet zonder zadel mocht rijden op mijn paard.
Nouja het voelde eigenlijk niet als een eigen paard, ik kon niet vrij doen wat ik wilde, als ik ging longeren, weet je wat ze deden?! kijken!!
Zelfs bij het rijden..
Pff werd er gek van, waardoor ik eigenlijk ook naar een andere stal ging..
Maar helaas ging dit niet meer door, vanwege dat ze zeiden dat ik niks met Earlgrey deed.
(Ik vind dit jammer, maar heb er verder niet zoveel last van hoor

Ik heb hem om precies te zijn, een maandje gehad.
Maar nu even wat ik best wel raar vind :
Toen ik in galop zat met m'n pony, vielen mijn beugels telkens uit, waarschijnlijk komt dit ook doordat ik niet erg gewicht op de beugels zet..
Vind het dan op sommige paarden ook fijner om zonder zadel te rijden, want ik kan erg goed blijven zitten daarmee

Hoe denken jullie dat het komt dat mijn beugels telkens uitvallen?
Vind het wel raar, met kleinere pony's heb ik hier eigenlijk geen last van..
Groetjes Natasha

en dan je hakken zo ver mogelijk uitdrukken...daarna kan je steeds meer gaan ontspannen.