XMrliess schreef:zoo dat is wel hoog, hoop dat ik dat ooit ook nog eens durf, weet je hoe hoog het precies was ? kan verder niet echt veel commentaar geven , bleven de balkjes trouwens liggen ?

dank je wel 
en de hindernis stond zeker wel op 1.35m
en ja de balkjes bleven liggen (bij de 1na laatste sprong viel er 1 af maar daar is geen foto van)
Geak schreef:Ziet er leuk uit, Je houding is goed, Alleen wanneer het hoger wordt zou ik toch hem/haar toch wat meer ruimte geven dus handen iets naar voren. Cap is eigen keus!
dank je wel
en ja op deze foto's is mijn houding bijna goed
alleen idd mn handen nog iets meer mee geven maar moet er wel bij zeggen dat ik haar niet in haar mond trek
Glover schreef:Zo hoog

ik ga niet verder dan de 1 meter

ligt er denk ik ook aan wat voor paard je hebt hoor. Maar leuk paard hoor.
dank je wel
en ja was zeker hoog
en waarom zou je niet hoger dan 1m gaan? durf je dat zwlf niet of kan je paardje dat niet aan
en mijn paard is een pony van 1.54m 
Meetje22 schreef:Ik zie alleen maar afzet foto's ipv boven de hindernis/zweef moment,dus kan er weinig van zeggen.
Je hangt teveel naar links en je moet meer vooruit kijken.
Daarnaast lijkt het alsof je op zn hals steun zoekt.
En je tenen iets meer naar binnen.
Cap op is ook belangrijk,zeker als je wat hoger gaat.
Succes verder met trainen.
dank je wel voor je reactie en ik heb nog een paar foto's gevonden van boven de hindernis en die heb ik dus ook ff toegevoegd
en ja ik moet idd meer vooruit kijken
ik hang absoluut niet op haar hals dat lijkt alleen maar zo
ook mn tenen moeten idd meer naar binnen en dat had ik zelf ook gezien
was mn cap vergeten
heb eigenlijk nooit een cap op met riojden maar met springen wel maar ja vandaag dus niet
Armani88 schreef:paardje spring goed.
Ik geef eerlijk toe ik rij meestal zonder cap, maar ik ga niet hoger dan een beter zonder een cap .
dank je wel
en ja ze springt zeker goed 
ik spring normaal ook nooit zonder cap hoor
zazoeyou schreef:je handen meer meegeven,, en minder steun zoeken op je paardje zijn hals..
Proberen recht voorruit te kijken lijkt namelijk of je nu scheef hangt..
EDIT: sorry,,ik zie dat dit al gezegt is

zal aan mn handen denken
alhoewel ik haar absoluut niet in haar mond trek
en ik zoek absoluut geen steun op de hals van mijn paardje hoor dit lijkt alleen maar zo
en ik zal idd meer vooruit kijken
Sandy1103 schreef:Heey lkkr hoog gesprongen zeg.. Ik had jullie andere springtopic ook gezien met jullie noodsprongen dan ziet dit er toch een stuk beter uit. Probeer met springen recht teblijven je hangt er nu een beetje scheef naast. En net als de andere raad ik het je aan om met springen zeker als je zo hoog gaat wel een cap op te doen.
Hoe hoog was die laaste sprong eigenlijk?
dank je wel
en ja het was idd erg hoog

en ja dit ziet er idd een stuk beter uit
maar had al aangegeven in mijn andere topic dat ik normaal gesproken niet zo beroerd zit
de laatste sprong stond zeker wel op 1.35m 
lieke4quike schreef:Ik vind het heeeeel knap en ook heeeeeel hoog
maar ik vind het wel onverantwoordelijk dat je bij deze hoogte zelfs geen cap draagt.
dank je wel
en ja het is idd heel hoog haha
en normaal gesproken heb ik wel een cap op maar die was ik vergeten
elmo_browny schreef:heey,
Foto's zijn niet echt gelukt.(binnebak lukt nog niet echt)
maar het ging wel goed

het ging idd goed 
en tja in een binnenbak foto's maken blijft gewoon erg moeilijk
horsiegek schreef:Je zit een beetje scheef naar links

En je mag je handen nog ietsjes verder naar voren geven,, maar complimenten hoor. Het ziet er wel goed uit !!
Groetjes !!
dank je wel
en ja dit ziet er idd veel beter uit als het topic van de springwedstrijd in putten
Martine_m schreef:hey anous!
Het zag er goed uit vanmiddag!
Op de hals hangen doe je helemaal niet..
dat weet je zelf ook wel!
Edit: verkeerde topic

dank je wel martine 
en ja ging lekker he haha
en nee idd ik hang niet op haar hals maar dit lijkt zo