paddox X michelangelo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

paardenzadel

paddox X michelangelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 22:55

Hallo, sinds 9 juni 2007 ben ik in bezit van mij prachtige zwarte paard.
Vivaldi d van Paddox X michealangelo
Ik ehb hiervoor altijd een kwpn van purioso X darwin gehad waar ik bijna L2 mee gereden heb.
Doordat dit paard ze bouw niet echt meehad (lange rug) moeilijk op achterhand mond van beton, kwam ik helaas niet verder en besloot haar te verkopen.
Wel heb ik veel van haar geleerd en heel veel plezier van haar gehad 3 jaar lang.
Toen ik mijn oude paardje verkocht had, ben ik al beetje aan het kijken geweest maar kon telkens niets vinden waarbij ik echt zoiets had van dit is um.
Tot ik op een dag uit school kwam en dacht ga ff snel kijken, toen zag ik haar meteen de tel gepakt en gevraagd of ik kwam komen kijken ( was half uur rijden) ik moest snel komen want ze stond er pas sinds ochtend te koop en er waren al 3 afspraken gepland.
Dus kon ik wel raden dat ze anders weg zo zijn..
Op de fotos sprak ze me al ontzettend aan echt een damens paard.
Ik kwam daar aan ze was al 5 jaar maar gedraagde zich alsof ze net ingereden was.
Ik zag zo al dat ze ontzettend druk was overal bang voor en ze had tijdje stilgestaan, omdat ze vele eraf gegooid had.
Ze besloot haar eerst te longeren toen bokte ze als een gek, toen ik erop ging wou ze alleen maar in galop.
Vanaf het eerste moment dat ik erop klom had ze alles wat ik wouw licht in mond goed op achterbeen en ze reed gewoon heerlijk ookal had ze zo tijd niets meer gedaan, ze was heel iel geen spieren, maar ik zag meteen van dit paard kan je wel wat maken.
Ik ben rustig aan begonnen, want ze is gewoon heel onzeker heel schrikkerig en in de omgang helemaal niet makkelijk ze is al heel stuk verbeterd inmiddels.
Met rijden gaat ze zo super steeds wel weer beter, al vele lessen gehad en ze gaat super vooruit.
Ze is al heel mooi een het worden spieren beginnen te komen.
ik heb haar leren springen wat echt ontzettend goed gaat, al oevenparcours gesprongen en onderlinge wedstrijd waar we de barrage ook foutloos uitkwamen.
helaas is ze niet trailermak en dat was ook niet voor elkaar te krijgen, omdat ze een ongeluk heeft gehad. Ze staat op het moment bij trailermak maak iemand een maand.
Ik ben echt onzettend blij met haar heb vorige week 1,05 met haar gesprongen en het is gewoon super dierr:D
Vandaag startkaart binnen we gaan in februari b starten en ik hoop dat ze dan trailermak is.
commentaar is welkom ben benieuwd wat jullie van haar vinden!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

andere fotos zijn te groot ze staan op site http://mahtob.hyves.nl/

GoLizz

Re: paddox X michelangelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:08

Vivaldi! Echt leuk dat ze zo is opgeknapt..Lachen
Ben al een paar keer wezen kijken maar ze ziet er echt veel beter uit al in zo'n korte tijd!
Ik zou zeggen ga zo door!
xx Saskia (vriendin van Carola..Lachen )

paardenzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 23:13

Haha! heey saskia..!
dankjee! nu staat ze bij trailermak maak gedoe ik ga daar steeds heen om haar te rijden, maar daar krijgt ze lekker veel eten en nuu iss ze nog mooier:D ben benieuwd als je weer komt of je der weer veranderd vind! Haha! XX!

paardenzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 23:25

Boos! hebben jullie geen tips commentaar of gewoon ietss? kijk anders even me site staan heel veel fotos op...! :d

GoLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:28

Hee kelly, ik weet hoe ze er uit ziet maar de foto's zijn erg onduidelijk en dus moeilijk cometaar op te geven..Lachen
En er staat nergens een site weergeven..Haha! dus er op kijken is moeilijk als je die niet weet..Tong uitsteken

paardenzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 23:30

whaha ik kom nooit hierop:P raar dat hyves dingg iss die site waar het opstaat..;s nog keertjee http://mahtob.hyves.nl/
nu wel? toch..
ja over die fotos klopt jaa maar heb alleen mooie fotos op hyves want die passen hier niet op ofzo..

Celine_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 00:03

Wat leuk, nog een Paddox! Fijn dier lijkt het me! Lachen

paardenzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 00:23

heey jaa is idd een fijn dier:D die van jou lijkt best veel op mijne die van jou is alleen veel steviger, maar echtt heel mooi!
maak wel is keer goede fotos dit is niets Lachen