En wéér: Raia @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Denies

En wéér: Raia @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 18:52

Worden jullie ons al zat? Haha!

Vandaag weer gereden en Lesley heeft even wat foto's gemaakt, helaas wat meer spanning dan van de week, zag nogal wat bak-spoken, gelukkig ook nog wat goede stukken Knipoog Niet zo gek want we hebben ook alweer 2 niet gereden.

Ze was vandaag wat stugger dan normaal en nam ook bijna geen stelling echt aan, sommige momenten wel en dan was er weer bak-spook en was alles weer weg.

Het is natuurlijk té verleidelijk om op een paard met 'alle' (de meeste iig) knopjes geen oefeningen mee te pakken. Iig weer hard trainen deze week, misschien word het ooit nog wel eens wat met ons Haha!

Heb zeker wat met jullie tips gedaan van onze vorige topics maar handen blijven & vooruit kijken blijven moeilijk punt

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Travers, mag nog wat meer buiging Bloos

Afbeelding
Iets wat op apuyement moest lijken, zoals ik al zei stelling wou ze niet al te goed aannemen, maar van de week gingen we toch even dat knopje uitproberen dus wu er graag foto van. Tevens is recht blijven zitten niet mijn beste punt Bloos

Afbeelding
Strenge binnenhand Bloos

Afbeelding

Tips zijn altijd welkom, maar wees een beetje lief voor ons, we zijn nog niet zo heel lang een combinatie en we moeten elkaar nog steeds beetje leren kennen, gelukkig gaat het al steeds beter, voor het verhaal en onze vooruitgang in nog geen 2 weken tijd zie de links in mijn onderschrift Knipoog

_Denies

Re: En wéér: Raia @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 18:54

Katja

Re: En wéér: Raia @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 19:00

Daarom hier een slotje