Hinke schreef:Ze is 3 en ze is in september beleerd, dan is ze dit jaar toch eigenlijk 4?
Ik vind dat je netjes rijd! Ze mag wel wat meer doordraven en galloperen:j En idd dat doorzitten is niet echt ergens goed voor of nodig of goed als je toch nog geen wedstrijden rijdt. Verder zou ik denk ik niet zoveel kleine voltes rijden met een paard wat net beleerd is, hoewel je het niet ziet dat ze nog maar 4 maanden onder het zadel is!
Waarom wordt ze verkocht?
ja klopt. maar het is dacht ik toch veranderd dat ze nu in april/mei (ofzo) 1jaar ouder werden. en het is een pony, en die hebben dat niet alleen paarden.
dankje, vindje? ik vond het tempo al aardig hoog daar. ze was best schrikkerig.
doorzitten doe ik niet veel, maar zoals je soms ook wel kan (aan voorlezende mama) dat ik proefje aan het oefenen was. ze word niet op wedstrijd uitgebracht, maar we wouden kijken of ze het aankon (een proefje).
kleine voltes maakte ik vooral in de "schrik" hoek, zodat ze er dan weer normaal langs leerd gaan. en niet te blijven weg stromen (ze was beetje aan het aanstellen zal ik maar zeggen, want de ene X schrikt ze en de andere X weer niet terwijl er niets veranderd was dus maar even consuqent zijn dat ze het niet als spelletje ziet).
we hebben haar gekocht als handelspony...
maar ze doet alles zó goed en is zo braaf en lief, en er zit volgens ons echt toekomst in! dat we haar zelf wilde houden, maar ik ben er echt te lang voor... dus dat gaat dan helaas niet.