Romy is in maart uitgerekent en daarom doen we rustig aan. Dus niet veel spanende foto's ofzo
Helaas had het wel net geregent....

comentaar is welkom
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rozanne schreef:Hij ziet er niet ect drachtig uit
Ziet er goed uit het rijden
maar dat ze de laatste maand dikker word. 
ikenindi schreef:hihi, die is wit! met mestvlek als ik t goed zie:)
ik vind tr er mooi ontspannen uit zien:)
Tinkermuts schreef:dan zal het wel goed zitten.
wat is de vader v/h veulen?
Dat dekje

wilde net zeggen dat ze voor een drachtige merrie wel wat dikker mag (en dan bedoel ik niet alleen buik, maar het gehele paard mag wat vetter zeg maar) met veulen aan de voet vliegen de kilo's er namelijk snel af en dan hou je straks een mager paardje over... maar zag foto in het verzameltopic dat ze eerder nog een stuk magerder was, dus dat gaat alvast de goede kant op, je kan nou eenmaal geen wonderen verrichten
frenia schreef:ziet er goed uitwilde net zeggen dat ze voor een drachtige merrie wel wat dikker mag (en dan bedoel ik niet alleen buik, maar het gehele paard mag wat vetter zeg maar) met veulen aan de voet vliegen de kilo's er namelijk snel af en dan hou je straks een mager paardje over... maar zag foto in het verzameltopic dat ze eerder nog een stuk magerder was, dus dat gaat alvast de goede kant op, je kan nou eenmaal geen wonderen verrichten