Hier de foto's:
Ik ben diegene in die blauwe mongolen jas en lisa is diegene in de groene jas
1

2

3

4

5

6

en?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SuusKiiss schreef:Ziet er wel grappig uit maar dit is geen mennen hoor dit is lange lijnen!
Ik vind het er wel leuk uitzien hoor, lekker rustig beginnen. Wees blij dat je geen groot paard hebt...dan moet je nog hard rennen als je een drafje wilt proberen. Ik zou zeggen gewoon doorgaan met voorwaarts, sta, draf en vooral ook halthouden...en natuurlijk sturen aanleren
Veel succes met je spikkel Rachel_x schreef:Ik ben benieuwd hoe jullie dat touw hebben bevestigd?
Of is het gewoon 1 lang touw dat voor beide bitringen is gehaald?
Elmond schreef:Oh, zeg ik er nog niets over... blondIk vind het er wel leuk uitzien hoor, lekker rustig beginnen. Wees blij dat je geen groot paard hebt...dan moet je nog hard rennen als je een drafje wilt proberen. Ik zou zeggen gewoon doorgaan met voorwaarts, sta, draf en vooral ook halthouden...en natuurlijk sturen aanleren
Veel succes met je spikkel
SuusKiiss schreef:Oke ik begrijp het maar ik ben ook wel benieuwd hoe je dat vast hebt gemaakt!!
lisaamor schreef:heel erg bedankt!
inderdaad gewoon rustig beginnen
en ik vind zelf
dat ze erg ontspanen loopt voor haar doen
Elmond schreef:lisaamor schreef:heel erg bedankt!
inderdaad gewoon rustig beginnen
en ik vind zelf
dat ze erg ontspanen loopt voor haar doen
...En laat een ontspannen paard nou precies zijn wat we allemaal willen!
guppekop schreef:leuk!!
(doe je d'r ook nog een band (ofzo) achter of begin je hierna gelijk met karretje?)
SuusKiiss schreef:mennen is met een karretje!

leuk al die spikkels

astridjhu schreef:ziet er goed uit
leuke shetlander zegleuk al die spikkels
![]()
ziet erg goed ontspannen uit
ik zou inderdaad ook niet meteen het gehele tuig omhangen, dat weet dat ponyke neit wat der overkomt. zo zijn wij ook begonnen, met een shet bij ons te beleren voor het karretje![]()
Revanches schreef:Wat voor bitje heb je in?
Revanches schreef:Waarom al meteen een stangetje? En niet gewoon rustig beginnend met een simpel trensje?
lisaamor schreef:Revanches schreef:Waarom al meteen een stangetje? En niet gewoon rustig beginnend met een simpel trensje?
omdat deze pony altijd met stang loopt