Afgelopen zondag ben ik op concours geweest. Dit was (hoogstwaarschijnlijk) mijn laatste M1 wedstrijd. Ik ben nu M1 + 24.
Op deze wedstrijd was ik 2e met 190. De proef ging wel aardig. Ik had 2 foutjes, maar verder was het wel in orde.
Ik moet echt nog op mijn voeten letten, die moet ik meer naar binnendraaien. Dit gaat steeds beter, maar het blijft een aandachtspunt.
Commentaar en tips is natuurlijk altijd welkom.
losrijden
Geen idee waarom ik hier zo scheef zit, momentopname.

mijn voeten..
een galopje tijdens het losrijden.
ook weer zo'n moment opname, ik kom veel te ver uit het zadel... nash loopt verder heel goed aan elkaar, dat is de rede dat ik hem plaats..

eerste rondje in de ring.

idem, ik vind hem hier trouwens erg mooi in de aanleuning.

a-x binnenkomen

x halthouden groeten. jammer van dat voetje, verder mooi gesloten.

korte diagonaal van hand veranderen, net een verkeerd moment, verder loopt nash heel mooi aan elkaar en in de aanleuning. Mijn voeten..

uitgestrekte stap, goed voor een 8, nash zakt goed in de lijn en word ontzettend goed ruim. *mijn voeten

achterwaarts, goed voor een 8, super goed diagonaal, en mooi bovenin, aan elkaar en voorwaarts.

een mooi gesloten galopje,

c afwenden, ik vind hem hier prima aan elkaar

galop linksom, geen idee wat ik daar aan het doen ben
http://album.partyflock.nl/29163539.jpg
net voor m-x-k middendraf

en wegdraven na het halthouden.. hier komt hij er achter meteen super bij, nu zie ik dat de training toch ook echt resultaat heeft!

en richting halthouden op x om af te groeten. hij ging hier perfect vierkant staan.

Graag een reactie van jullie
Groetjes

bedankt voor de leuke reactie!
(hij lijkt trouwens wel op zijn vader, zeg!)