L1 haflinger@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Acda

L1 haflinger@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 21:43

Heej allemaal,

Ik heb vandaag met mijn lieve Acda voor de 2e keer in de binnenbak gereden. Ik vond het super goed gaan. En mijn vader heeft foto's gemaakt. Sommige foto's zijn een beetje donker en wazig geworden maar ik hoop dat jullie er nog wat op kunnen zien. Voor die genen die mee doen 27 januari. Ik doe ook mee met de haflinger wedstrijd. Bij de categorie L1 zonder startkaart. Mijn vader heeft helaas geen foto's van de draf op de linkerhand gemaakt. Hij heeft gewoon maar wat afgeknipt en daar zijn deze foto's uitgekomen. Linkerhand loopt hij zelf vind ik nog iets beter als op de rechterhand. Maargoed hebben jullie nie veel aan. Verder ben ik benieuwd wat jullie van de middendraf foto's vinden.
Nou hier komen de foto's en ik hoor wel wat jullie er van vinden. Hou het wel graag beetje aardig a.u.b.

Oja ik heb ook een nieuw hoofdstel en nieuwe chaps hoe vinden jullie het hoofdstel staan?

Eigen commentaar
- Tenen naar binnendraaien.
- Benen niet te ver naar achteren leggen.
- Teugels even lang, ik heb de linker meestal langer dan de rechter.
- In de middendraf iets rechter opzitten.

hugum wat zit ik hier als een zoutzak hihi Maarja het ging me hier om het hoofdstel
Afbeelding

in stap
Afbeelding

in draf
Afbeelding

rechtergalop
Afbeelding

rechtegalop van achteren
Afbeelding

linkergalop
Afbeelding

schouderbinnenwaarts oefenen (gaat steeds beter)
Afbeelding

en dan nu de middendraf foto's ben benieuwd wat jullie van zijn middendraf vinden. Ik weet nie of je dat kunt beoordelen van een foto maarja dat hoor ik wel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Als laatste nog zijn lieve koppiej
Afbeelding

Fardauxzep

Re: L1 haflinger@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:45

Leuk paardje Haha!
echt zo'n beertje

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:48

Vindt het er leuk uit zien & een leuke haf. 1 tip: weet niet zeker of ik het wel goed heb en goed zie, kan natuurlijk moment opname zijn maar het lijkt me dat je je schouders iets meer naar achteren moet zetten en dan iets rechterop.
Die galop foto op de rechterhand lijkt net achteruit als je snel kijkt haha leuk hoor!!

Edit: Rechterop = rechterhand
Laatst bijgewerkt door Danique07 op 02-01-08 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Acda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 21:55

Danique07 schreef:
Vindt het er leuk uit zien & een leuke haf. 1 tip: weet niet zeker of ik het wel goed heb en goed zie, kan natuurlijk moment opname zijn maar het lijkt me dat je je schouders iets meer naar achteren moet zetten en dan iets rechterop.
Die galop foto op de rechterop lijkt net achteruit als je snel kijkt haha leuk hoor!!

kan heel goed zijn dat je gelijk hebt hoor met mijn schouders.. want ook als ik nie rij zeggen ze soms dat ik mijn schouders naar achteren moet doen Tong uitsteken

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 08:47