Omdat het nieuwjaarsdag was gingen de lessen niet door dus mocht ze op haar verzorgpaardje rijden..
Nouja, paardje, paard is een beter woord, gheghe, die reus

Nouja meet Indezz, onze reus..
Foto's zijn niet van de kwaliteit foto's die ik normaal gesproken lever met foto's, maargoed, ik ben totaal NIET gewend om in een binnenbak te fotograferen en toen we dachten van goh, misschien kunnen we maar beter naar buiten gaan, was het al te schemerig eigenlijk.. Maargoed de beste eruit gezocht..
Hehe, om deze reden, ik ben niet tevreden over de foto's, heb ik ze niet onder naam van m'n site gemaakt maar onder m'n boktnaam
van de zomer doen we 't nog eens over en dan komen er betere foto's!!Indezz is wat aan de magere kant, hij kreeg hiervoor extra voer. Let wel, Bente is niet zijn eigenaar en mag hem dus (helaas) niet zomaar bij gaan voeren!
Goed, genoeg geneuzel, Bente zal zichzelf ook wel even laten zien en het commentaar graag in ontvangst nemen

1. Na het instappen al wat meer oppakken

2.

3. Iets te diep maar vind het fijne foto

4. Rustig drafje, Bente hakken uitdrukken!

5. Voor zover 't te zien is
een wat ruimere draf
6. Even laten strekken

7. Ik geloof wijken

8. Heel hard op mij af galopperen

9. Buiten, eerst weer even stappen

10. Op de voorhand

11. Rustig arbeidsgalopje (hij kan het wel!)

12. Al wat meer op de achterhand? Bente niet handjes vastzetten!

Dit was het dan, de rest is echt weinig op te zien.. Van uitstappen heb ik geen foto's gemaakt, had het zo koud dat ik maar mee ben gaan lopen

Commentaar zal Bente denk ik zelf ook nog wel geven, als jullie tips hebben voor d'r graag!

en hebben alle paarden dat altijd of was dit eenmalig met een reden? 
Omdat die anders ze hoofd in de lucht gooid en aangezien ze rug dat niet helemaal prettig vind.. Daarom lopen er heel veel paarden bij ons op stal met zo'n teugel.