Na een lange tijd geen foto's gemaakt te hebben (of hele gekke; Bijv de foto's laten maken door je zusje die niet weet hoe de camera/telefoon werkt en dan alleen maar een neus, cap of bakbodem er op krijgen
) en dan ook nog een poosje stil moeten laten staan doordat ze de pezen in haar been verrekt had en later had ze een kleine hoefzweer die maar niet goed wou komen, zijn er weer wat foto's.De meeste foto's zijn van het losgooien en er staan er 2 bij van een poosje terug rijden + 2 van de wedstrijd in april. Ook staat er een foto bij (Vergelijken?! Misschien kunnen jullie aan 1 foto zien of we vooruit zijn gegaan) van vandaag. Diesel was ontzettend vervelend (zoals de laatste 2 weken) en was erg aan het bokken en wegspringen. Als ze eenmaal weet wie ook alweer de baas is gaat het wel weer en als je haar dan ook nog normaal krijgt te laten lopen, krijg je ontzettende mooie plaatjes!
Genoeg gekletst.. Commentaar altijd welkom!
*Eigen commentaar:
-- Zorgen dat de teugels géén waslijnen meer zijn.
-- Hakken gaan uitdrukken.
-- Meer reactie op mijn been krijgen.
-- Ook stoppen met dat geld zoeken! Heb nog noooooooit iets gevonden
1. Hmmm; Beenlengte
Het is wel heel erg....
2.

3. Mijn benen, zowat erg om terug te zien.. (Wedstrijdje in april)

4. Geldzoekerrrrrrr #1e klas

5.

6. Deze vindt ik persoonlijk erg lief..Ze was erg geconcentreed op de omgeving, deze bak was nieuw+nieuwe bodem.

7.

8. Deze vindt ik opzich wel erg mooi, alleen jammer van mijn sta-moment & dan je door de manen haar nek niet zo goed ziet.. Mijn lieve paardje

9. Deze blijft stoer
(Grondbalk vergeten, i know!)
10. DOEII!

Trouwens voor de mensen die misschien zouden gaan zeggen, wat is ze ontzettend dik... Ze is drachtig
!